در تایلند به کدام پارک آبی برویم؟

به گزارش فیس راز، پارک های آبی تایلند

اسم تایلند که می آید معمولا یاد عبادتگاه هایی با معماری زیبا، ساحل و غذاهای ارزان خیابانی می افتیم اما این کشور فقط محدود به این ها نیست، می خواهیم سری بزنیم به پارک های آبی تایلند. درست است که در تایلند با وجود این همه ورزش های ساحلی شاید کمتر به فکر رفتن به پارک های آبی باشید ولی در این پارک های آبی هم می توانید روی دیگری از هیجانات این کشور را تجربه کنید، با خبرنگاران همراه شوید.

در تایلند به کدام پارک آبی برویم؟

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

پارک آبی کارتون نتورک آمازون (Cartoon Network Amazone)، پاتایا

تجربه بزرگ ترین پارک آبی تایلند آن هم در پاتایا چیزی است که نباید آن را از دست داد. به این مجموعه بزرگ که بروید 30 تفریح آبی مدرن انتظار شما را می کشند تا با امتحان آن ها به دنیایی از شور و هیجان وارد شوید. سرسره های آبی پارک آنقدر بلندند که با سرخوردن از رویشان در میان زمین و هوا لحظاتی ناب را می گذرانید. اگر بعد از این همه بازی گرسنه شدید بدانید که تایلند جایی است که در آن با این همه غذاهای ارزان و خوشمزه هیچ وقت نباید نگرانی ای بابت گرسنگی داشته باشید، دراین پارک فودکورتی بزرگ با غذاهای متنوع تایلندی هست که می توانید به آنجا بروید. هم بزرگسالان و هم بچه ها در قسمت های ویژه ای که برایشان در نظر گرفته شده می توانند تفریحات مختلف داشته باشند. این پارک آبی در اکتبر 2014 افتتاح شد و هر روز از ساعت 10 صبح تا 7 عصر باز است.

پارک آبی رامایانا (Ramayana)، پاتایا

رامایا، پارک آبی بزرگی است که در محیطی زیبا و تماشایی در ناحیه سیلورلیک (Silverlake) در جنوب پاتایا واقع شده است. این پارک با مساحت 1844 متر مربع یکی از بزرگ ترین پارک های آبی تایلند است و در آن می توانید با 50 سرسره و دیگر وسایل آبی تفریحاتی فراموش نشدنی داشته باشید. در گوشه ای از پارک استخر سرپوشیده کوچکی برای بچه ها وجود دارد که فرزندتان را می توانید برای بازی به آنجا ببرید. این پارک به داشتن تمیزترین آب ها معروف است و برای تامین آب استخرها از چاه های موجود در خود پارک استفاده می گردد که به شیوهای کاملا مدرن تصفیه شده اند.

پارک آبی فانتاسیا لاگون (Fantasia Lagoon)

اگر تصمیم به رفتن به این پارک آبی را دارید می توانید تجربه خرید و تفریح را در کنار هم داشته باشید چون این پارک بر روی پشت بام مرکز خرید Mall Bangkae واقع شده است. معمولا گردشگران از وجود این پارک زیبا خبر ندارند به همین دلیل وقتی به داخلش بروید بیشتر خود مردم تایلند را در آن می بینید. این پارک در مقایسه با دیگر پارک های آبی معروف تایلند به بانکوک نزدیک تر است و با استخرهای بزرگ و سرسره های مناسبش به محلی عالی برای تفریح بزرگسالان و بچه ها شده است.

پارک آبی اسپلش جانگل (Splash Jungle)

اگر واقعا به دنبال این هستید که چند ساعتی را در اوج هیجان بگذرانید به پارک آبی جانگل اسپلش در ساحل مای خائو در جنوب تایلند بروید. در این پارک، سرسره های آبی پیچ درپیچ و بلند آماده هستند تا شما را مهمان نمایند به لحظاتی شیرین و مهیج. در کنار همه این وسایل، نجات غریق هایی حرفه ای مراقب ایمنی شما هستند. این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 عصر باز است و کافه نارگیل معروفش غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ای دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 424

به "در تایلند به کدام پارک آبی برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تایلند به کدام پارک آبی برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید