دور دوم انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش فیس راز، دور دوم انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران 27 آبان ماه از ساعت 9 تا 22 به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

دور دوم انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دور دوم انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران روز سه شنبه 27 آبان ماه از ساعت 9 تا 22 به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ این دوره از انتخابات برای آن دسته از انجمن های علمی دانشجویی که پیروز به شرکت در انتخابات دور اول نشدند یا حد نصاب لازم را کسب نکردند، برگزار می گردد. فهرست انجمن های علمی دانشجویی شرکت نماینده در این دوره از انتخابات از اینجا قابل دسترس است.

دانشجویان عضو در این انجمن های علمی دانشجویی که متقاضی عضویت در شورای مرکزی انجمن بوده و شرایط لازم را مطابق آیین نامه انجمن های علمی دانشجویی داشته باشند، می توانند از تاریخ 10 تا 17 آبان ماه در سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه تهران به آدرس cultural.ut.ac.ir نسبت به ثبت کانداتوری اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1371

به "دور دوم انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور دوم انتخابات انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید