دیدنی های سنگاپور از نگاهی نزدیک تر

به گزارش فیس راز، جاذبه هایی متفاوت که نام سنگاپور را ماندگار نموده اند

سنگاپور به عنوان شهری ثروتمند محسوب می گردد که دارای تعداد زیادی از تفریح گاه های مختلف است. در واقع این شهر، به ارائه مراکز خرید بسیار با اجناس گران قیمت، هتل های لوکس و مجلل و غذاهای لذیذ و خوشمزه برای گردشگران خود می پردازد. همچنین این شهر از یک تاریخ غنی با نژادهای قومیتی گوناگون بهره می برد و از جاذبه های تاریخی مورد علاقه خانواده ها و فضاهای عمومی دوست داشتنی برخوردار است که باعث می گردد تا ارزش بازدید از این شهر کاملا حس گردد.

دیدنی های سنگاپور از نگاهی نزدیک تر

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

سنگاپور یکی از آسان ترین و راحت ترین کشورهایی است که برای سفر به جنوب شرق آسیا پیشنهاد می گردد. البته در صورتی که شما این کشور را از نظر هزینه ها با تایلند و ویتنام مقایسه نکنید، در این کشور یک اقامت بسیار دوست داشتنی و لذت بخش خواهید داشت.

تفرجگاه ساحلی بی سندز (Marina Bay Sands)

مجموعه مجلل اقامت گاه و تفرج گاه ساحلی بی سندز (به معنای تفرج گاه ساحلی خلیج شن ها) شامل یک هتل گران قیمت و مجلل و یک مرکز خرید با یک راستا خصوصی از این هتل، موزه علم - هنر (ArtScience Museum)، اسکای پارک تفرجگاه ساحلی بی سندز (Marina Bay Sands Skypark) که به وسیله آن می توان چشم انداز تمام شهر را تماشا کرد، است. این اسکای پارک دارای یک استخر شنای وسیع است که در بالای هتل مذکور قرار گرفته است. بازدیدنمایندگان و گردشگران می توانند از این محل بازدید نمایند اما فقط افرادی که در هتل این مجموعه اقامت دارند، قادرند از استخر آن استفاده نمایند. به وسیله اسکای پارک می توان پل عابر پیاده مارپیچ مشهور سنگاپور، بندر، Gardens by the Bay (باغ های نزدیک خلیج) و خط افق شهر را مشاهده کرد. بازدیدنمایندگان می توانند به اسکای پارک رفته و علاوه بر تماشای شهر، قهوه یا غذای سبکی را در رستوران پشت بام آن سفارش دهند و یا از سوغاتی های مغازه سوغاتی فروشی آن خریداری نمایند. علاوه بر آن گردشگران می توانند به وسیله عکاسان هتل، عکس خود که در ورودی هتل در شبی درخشان گرفته شده را با هزینه 50 دلار دریافت نمایند. بهتر است تا از گردشگری یاری بخواهید تا به طور ناگهانی از شما عکسی بگیرد. در این محل (تفرج گاه ساحلی بی سندز) شما می توانید تمامی ویژگی ها و شاخصه های کشور سنگاپور را مشاهده نموده و طراحی های عمده ای را که از این کشور جنوب شرق آسیایی، یک دنیا شهر بین المللی ساخته است، ببینید.

آدرس: 10 Bayfront Avenue, سنگاپور

Gardens by the Bay (باغ های نزدیک خلیج)

در صورتی که به اسکای پارک تفرج گاه ساحلی بی سندز رفته باشید، از آن بالا یک نگاه اجتماعی به طراحی زیبای فضای سبز این باغ انداخته اید و دیدن زیبایی آن باعث می گردد تا از بازدید آن صرف نظر نکنید. پیشنهاد می گردد تا در باغ خلیج شرق (Bay East Garden) برای لذت بردن از گیاهان و فضای سبز آن و رهایی از شلوغی و هیاهوی شهر، به گردش بپردازید. شما نباید تماشای باغ (Supertree Grove)، جایی که می توانید طراحی ساختار تمثالی و پیشرو برای کارکرد زیست محیطی پایدار را مشاهده کنید، از دست بدهید. پس از آن باید به تماشای گنبد جنگل ابر (the Cloud Forest Dome) رفته و از بلندترین آبشار سرپوشیده دنیا بازدید نموده و مواردی را در رابطه با تنوع زیستی بیاموزید. این باغ از وب سایتی برخوردار است که می توان به وسیله آن برای تهیه بلیط و زمان بندی تور گردش در آن اقدام کرد.

آدرس: 18 Marina Gardens Drive, سنگاپور

باغ های گیاه شناسی (Botanic Gardens)

گفتنی است که شما نباید بین باغ های گیاه شناسی و Gardens by the Bay اشتباه کنید، باید مطمئن باشید که این باغ ها نیز ارزش دیدن را دارند. سنگاپور، نخستین محلی را که توانسته است در میراث دنیای یونسکو به ثبت برساند، همین باغ های گیاه شناسی بوده است. شهر سنگاپور اگر چه شهری تمیز و راحت است اما برخی اوقات همچون جنگلی از بتن به نظر می رسد با این حال باغ های گیاه شناسی آن توانستند بخشی از میراث طبیعی آن را حفظ نمایند. بازدیدنمایندگان می توانند با گردش در این باغ میراث باغ را به عنوان بخشی از گونه های درختان کامل این شهر، تماشا نمایند. در این میان پیشنهاد می گردد تا حتما باغ ملی ارکیده (National Orchid Garden) را بازدید کنید. دیگر جاذبه های این مجموعه باغ عبارت اند از باغ بوم شناسی (eco-garden)، دریاچه بوم شناسی (eco-lake)، باغ بونسای (bonsai garden)، مجسمه ها، دیگر باغ ها و محل های خاص این مجموعه باغ.

آدرس: 1 Cluny Rd, سنگاپور

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 394

به "دیدنی های سنگاپور از نگاهی نزدیک تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های سنگاپور از نگاهی نزدیک تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید