راهنمای خرید لباس عروس کارکرده

به گزارش فیس راز، خرید لباس عروس یکی از تجربه های دلنشین دختر خانم هاست. از آنجائی که خرید لباس عروس نو برای یک شب عروسی بسیار پرهزینه است، خرید لباس عروسی که تن پوش اول نیست می تواند گزینه مناسبی باشد و مقداری از هزینه های مربوط به مراسم عروسی را کاهش دهد.

راهنمای خرید لباس عروس کارکرده

اگر قصد خرید لباس عروس کارنموده را دارید و وقت آنچنانی برای جست وجو در مزون های مختلف را ندارید، بهتر است به سایت خبرنگاران سری بزنید و با صرف زمان اندکی به راحتی لباس دلخواه خود را با توجه به بودجه تان، پیدا کنید.

البته باید توجه کنید که در خرید لباس عروس فقط توجه به مدل و قیمت لباس کافی نیست و باید فاکتورهای مهم زیادی را مدنظر قرار دهید تا خرید خوبی داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم در این بخش از راهنمای خرید وبلاگ خبرنگاران با ما همراه باشید تا نکات مهمی را که اغلب در خرید لباس عروس به آن ها بی توجهی می گردد اما بسیار مهم هستند را با شما در میان بگذاریم.

مدل لباس

بهتر است قبل از معین کردن مدل لباس عروس، به این نکته توجه کنید که چه مدل لباسی برای شما مناسب است. به عنوان مثال افرادی که سرشانه پهن و بازوهای بزرگی دارند بهتر است لباسی با آستین کوتاه یا حلقه ای انتخاب نمایند و در پی مدل های دکلته نباشند و یا افرادی که گردنی کوتاه دارند لباس هایی با یقه باز برای آن ها مناسب تر است زیرا گردنشان کشیده تر به چشم می آید.

روس را پرو کنید سپس از خودتان عکس بگیرید و با مقایسه عکس ها متوجه شوید که کدام مدل برای شما مناسب تر است.

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب مدل لباس عروس، توجه به فصلی است که مراسم قرار است در آن موقع برگزار گردد. اگر قرار است در فصل پاییز یا زمستان مراسم تان را برگزار کنید، بهتر است به سراغ لباس عروس های دنباله دار نروید چون در این فصول به علت بارندگی، احتمال کثیف شدن دنباله لباستان بیشتر خواهد شد.

تودوزی لباس

پس از انتخاب مدلی مناسب و پیدا کردن آن از بین آگهی های خبرنگاران، نوبت آن رسیده است که لباس را از نزدیک ببینید. تودوزی لباس را به خوبی آنالیز کنید که کاپ و فنر های آن سالم باشد و گن آن حالت اولیه اش را از دست نداده باشد تا لباس در تن شما خوش فرم و چشم نواز باشد.

سایز لباس

هنگامی که خیالتان بابت تودوزی راحت شد، وقت آن می رسد که لباس را پرو کنید تا مطمئن شوید سایز لباس متناسب با قد و اندام شماست و احتیاج به صرف هزینه مجدد برای تغییر سایز ندارید. بهتر است در زمان پرو لباس، چند بار با آن بنشینید، بلند شوید و دستانتان را بالا و پایین کنید تا مطمئن شوید سایز لباس مناسب شماست و هنگامی که آن را پوشیده اید احساس سختی نمی کنید. بعلاوه دقت داشته باشید لباسی که انتخاب نموده اید خیلی سنگین نباشد؛ چون در مراسم عروسی حتماً به علت سنگینی اش اذیت خواهید شد.

تمیزی لباس

در گام بعدی حتما تور، ساتن و دانتل لباستان را چک کنید تا نخ کش، کثیف و زرد نباشد و دانتل ها به خوبی چسبیده باشند. اگر لباس عروسی را پسندید، اما ساتن و تور آن کثیف بود. ابتدا مطمئن شوید که لک و کثیفی آن با شست و شو پاک گردد سپس آن را به خشک شویی ببرید.

فروش مجدد

ودر آخر اینکه اگر بعد از مراسم عروسی تان، قصد فروش مجدد لباس عروسی که خریدید را داشتید، بهتر است ابتدا آن را به خشک شویی ببرید و پس از اطمینان حاصل کردن از سالم بودن لباس، با قیمتی مناسب به همراه چند عکس خوب که ویژگی های لباس عروس شما در آن معین باشد در سایت خبرنگاران آگهی کنید و بفروشید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2200

به "راهنمای خرید لباس عروس کارکرده" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید لباس عروس کارکرده" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید لباس عروس کارکرده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید