رای دهی بیش از 100 هزار نفر در تهران در اولین ساعت اخذ رای

به گزارش فیس راز، استاندار تهران گفت: تا ساعت 8:58 دقیقه بیش از صد هزار نفر در سطح استان رای خود را وارد صندوق های رای کردند و بیش از 92درصد شعب دارد فرآیند اخذ رای شدند.

رای دهی بیش از 100 هزار نفر در تهران در اولین ساعت اخذ رای

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز (آدینه) در نخستین ساعات شروع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در محل استانداری تهران گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و شفاف و با امنیت فراهم شده و با توجه به اثرگذاری و نقش مجلس در تقویت سیاست های داخلی و خارجی، اهمیت نقش این قوه در این مسئله قابل اهمیت است.

وی با بیان اینکه در استان تهران ما انتخابات 30 نماینده برای حوزه انتخابیه تهران ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برگزار می کنیم گفت: در حوزه انتخابیه شهریار برای انتخاب یک نماینده، برای حوزه انتخابیه دماوند یک نماینده، برای حوزه رباط کریم یک نماینده، در حوزه انتخابیه ورامین یک نماینده و در حوزه انتخابیه پاکدشت هم یک نماینده انتخاب خواهد شد و انتخاب 4نماینده از اقلیت های دینی در تهران انجام می گردد.

وی اضافه کرد: تا ساعت 8:58 دقیقه بیش از صد هزار نفر در سطح استان رای خود را وارد صندوق های رای کردند و بیش از 92درصد شعب دارد فرآیند اخذ رای شدند و 8درصدی مشکل فناوری اطلاعات داشتند که به سرعت در حال برطرف آن هستیم.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 905

به "رای دهی بیش از 100 هزار نفر در تهران در اولین ساعت اخذ رای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای دهی بیش از 100 هزار نفر در تهران در اولین ساعت اخذ رای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید