فرایند معرفی اموال مازاد دولتی در استان سمنان شتاب گیرد

به گزارش فیس راز، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان از مسوولان این استان خواست: در فرایند معرفی اموال مازاد دولت در استان سمنان باهدف فروش و مولدسازی شتاب بیشتری ایجاد کنند.

فرایند معرفی اموال مازاد دولتی در استان سمنان شتاب گیرد

علیرضا آشناگر، شامگاه شنبه در دومین جلسه کارگروه فروش-مولدسازی املاک مازاد استان سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: معرفی اموال مازاد دولت از سوی دستگاه های اجرایی دارای پشتوانه قانونی است و تمامی مدیران کل نسبت به اجرای این طرح اقدام های لازم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی موظف به اجرای برنامه های دولت برای عمران و توسعه هستند و کم کاری برخی مدیران در اجرای طرح های قانونی قابل قبول نیست.

استاندار سمنان شرح داد: معرفی اموال مازاد، ظرفیتی مثبت و مطلوب برای توسعه استان است و مسئولان باید با آگاهی کامل از قانون بودجه سال 99 نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.

وی ادامه داد: چسبندگی بی مورد و بدون پشتوانه منطقی برخی از دستگاه های اجرایی در معرفی اموال مازاد قابل پیگیری است و دستگاه های نظارتی نسبت به اجرایی کامل این طرح در استان تلاش می کنند.

استاندار سمنان گفت: تعدادی از دستگاه های اجرایی استان در ماه های گذشته در معرفی اموال مازاد خود اقدام های خوبی انجام دادند که از تلاش های این مدیران سپاسگزاری می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1230

به "فرایند معرفی اموال مازاد دولتی در استان سمنان شتاب گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند معرفی اموال مازاد دولتی در استان سمنان شتاب گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید