رونمایی از کارت گرافیک جدید اینتل در نمایشگاه سی ای اس

به گزارش فیس راز، شرکت اینتل از رونمایی کارت گرافیک جدید خود در نمایشگاه سی ای اس 2020 خبر داده که توانایی های قابل توجهی دارد.

رونمایی از کارت گرافیک جدید اینتل در نمایشگاه سی ای اس

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، اینتل بعد از دو سال کار و کوشش از رونمایی از نسل جدید پلاتفورم های کارت گرافیک خود موسوم به Xe GPU خبر داده است.

این کارت گرافیک برای استفاده به همراه پردازنده های نسل جدید تایگر لیک فراوری شده است. در یک ارائه آزمایشی از این کارت گرافیک برای اجرای بازی های ویدئویی سنگینی مانند دستینی 2 استفاده شده است.

کارت گرافیک یادشده علاوه بر استفاده به همراه پردازنده های تایگر لیک که در اواخر امسال میلادی به بازار می آیند، ممکن است بر روی بعضی رایانه ها و نوت بوک های دیگر هم نصب گردد.

اینتل می گوید کارت گرافیک یادشده اجرای بازی های سه بعدی و فوق دقیق را نیز بدون مسئله ای خاص تسهیل می نماید و البته برای افزایش شتاب مجهز به یک پردازشگر هوش مصنوعی نیز هست. در خصوص قیمت این کارت گرافیک هنوز خبری منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 743

به "رونمایی از کارت گرافیک جدید اینتل در نمایشگاه سی ای اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کارت گرافیک جدید اینتل در نمایشگاه سی ای اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید