سطح کمانداران ایرانی فراتر از آسیاست، در اینچئون شگفتی ساز می شویم

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، در آستانه برگزاری آخرین مرحله تمرینات تیم ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی اینچئون، واعظی گفت: در مجموع پنج مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته ایم و مرحله آخر نیز از 13 مهر در تهران شروع می گردد که خوشبختانه با پشت سر گذاشتن این تمرینات توانسته ایم ملی پوشان را به مرز آمادگی کامل برسانیم و در حال حاضر بین 90 تا 95 درصد از شرایطی که مد نظر بود، محقق شده است.

سطح کمانداران ایرانی فراتر از آسیاست، در اینچئون شگفتی ساز می شویم

واعظی اضافه کرد: تیم ملی به نسبت گوانجو دچار تغییرات زیادی شده است. به عنوان مثال در بخش کامپوند 100 درصد و در بخش ریکرو نیز بین 50 تا 60 درصد تغییرات داشتیم و می توانم بگویم که تیم اعزامی به اینچئون از آمادگی فنی بالاتری برخوردار هست و باید منتظر شگفتی آفرینی کمانداران ایرانی باشیم.

سرمربی تیم ملی تیرو کمان جانبازان و معلولان توضیح داد: البته شرایط مدال آوری در این مسابقات سخت تر از گوانجو شده، به این دلیل که مسابقات در بخش تیمی برگزار نمی گردد و فقط تیمی میکس خواهیم داشت، بنابراین چهار مدال بخش تیمی کم شده و دو مدال تیمی میکس اضافه شده است.

وی گفت: ملی پوشان از نظر شرایط جسمی، روحی و نیز آخرین رکوردهای ثبت شده، درشرایط بسیار خوبی هستند و با انگیزه های بالایی به این بازی ها اعزام می شوند، بنابراین می توانیم این قول را بدهیم که مدال هایی خوشرنگ تر از گوانجو به دست می آوریم و شاهد رکوردشکنی کمانداران ایرانی نیز خواهیم بود.

واعظی در مورد حریفان آسیایی ایران اضافه کرد: با توجه به عملکرد ملی پوشان و رکوردهای کسب شده و نیز سطح آمادگی آنها، می توانم بگویم که سطح تیر و کمان ایران فراتر از آسیاست و کشورهایی نظیر کره، مالزی و ژاپن در مواردی از رقیبان ما به شمار می روند.

تیم ملی تیر وکمان جانبازان و معلولان ایران با ترکیب 9 کماندار راهی مسابقات پاراآسیایی خواهد شد.

در دور پیشین بازی های پاراآسیایی که سال 2010 به میزبانی چین و در شهر گوانجو برگزار گردید تیم ملی تیرو کمان کشورمان با کسب 2 نشان طلا، یک نقره تیمی و 2 برنز، در صندلی سوم آسیا ایستاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 452

به "سطح کمانداران ایرانی فراتر از آسیاست، در اینچئون شگفتی ساز می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح کمانداران ایرانی فراتر از آسیاست، در اینچئون شگفتی ساز می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید