صف مرغ در همدان کم شده، توزیع روزانه 2 برابر احتیاج مردم

به گزارش فیس راز، خبرنگاران/همدان معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه صف مرغ در همدان کم شده است، گفت: روزانه دو برابر احتیاج مردم استان مرغ توزیع شده است و ایام پرمصرف را پشت سر گذاشتیم.

صف مرغ در همدان کم شده، توزیع روزانه 2 برابر احتیاج مردم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

آقایار فراشی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه مرغ کالای پروتئینی جایگزین گوشت شده است، اظهار کرد: علت افزایش تقاضا برای مرغ گران بودن قیمت گوشت قرمز است اما با این وجود توزیع مرغ در استان بیش از احتیاج بوده است.

وی با تأکید بر اینکه میزان احتیاج روزانه استان همدان به مرغ بین 80 تا 120 تن است، گفت: در بعضی روزها در همدان 180 تن مرغ توزیع شده و توزیع قابل توجه بوده است.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه تأمین و فراوری مرغ بر عهده جهادکشاورزی است، اعلام کرد: در حال حاضر در استان کمبود مرغ نداریم اما تقاضا بیش از حد بالا رفته است.

وی درباره سهمیه بندی توزیع مرغ در بین فروشگاه ها عنوان کرد: تقسیم بندی مرغ توسط اتحادیه انجام می گردد که در حال حاضر تمام مرغ فروشی ها را پوشش می دهند.

فراشی درباره خروج مرغ از استان نیز یادآور شد: مرغ هایی که از استان خارج می گردد، مازاد بر احتیاج است و در داخل به اندازه احتیاج تأمین می گردد و هیچ کمبودی در زمینه مرغ نداریم.

وی درباره توزیع مرغ منجمد گفت: در صورت احتیاج بازار ممکن است مرغ منجمد توزیع گردد اما هم اکنون مرغ به میزان کافی وجود دارد و شاید در ماه مبارک رمضان توزیع صورت بگیرد.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره توزیع روغن نیز اظهار کرد: شرایط روغن در بازار همدان به زودی ایده آل می گردد و در حال حاضر صفی برای روغن نداریم. احتیاج روزانه استان به روغن 100 تن در روز است که به راحتی تأمین می گردد و در هیچ شهرستانی کمبود روغن نداریم.

وی با بیان اینکه 70 تن از روغن مورد احتیاج استان در داخل و مابقی از خارج از استان تأمین می گردد، گفت: مشکل روغن جامد به علت افزایش قیمت حلب بوده که حل و فصل شد و در حال حاضر فراوری و توزیع روغن جامد بهتر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1690

به "صف مرغ در همدان کم شده، توزیع روزانه 2 برابر احتیاج مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صف مرغ در همدان کم شده، توزیع روزانه 2 برابر احتیاج مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید