علیرضا مرزبان: در نیمه دوم وارد جنجالی شدیم که بازی ما را به هم ریخت، انتظار دارم تیمم شرافتمندانه بازی کند

به گزارش فیس راز، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه دوم دیدار مقابل سایپا وارد جنجالی شدیم که بازی ما را به هم ریخت و در ضدحمله به مشکل خوردیم.

علیرضا مرزبان: در نیمه دوم وارد جنجالی شدیم که بازی ما را به هم ریخت، انتظار دارم تیمم شرافتمندانه بازی کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا مرزبان پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سایپا گفت: ما بی تجربه بودیم و وارد جنجالی شدیم که نباید می شدیم. همان طور که در نیمه اول بازی کردیم، باید کار را ادامه می دادیم، ولی در نیمه دوم وارد جنجالی شدیم که بازی ما را به هم ریخت و در ضدحمله به مشکل خوردیم. تیم من در چند بازی گذشته پیروز نشده و آثار روانی آن به تیم ضربه زده است.

وی درباره اعتراضش به داور گفت: من فقط یک بار به داور معترض شدم. وقتی که تمام نیمکت حریف در کنار زمین هستند داور باید مدیریت کند. در مورد 10 نفره شدن سایپا هم باید بگویم که این موضوع باعث شد آنها متحدتر شوند و بازی بهتری انجام بدهند. ما شرایطی داشتیم که گل دوم و سوم را هم بزنیم، ولی با بی تجربگی فرصت ها را از دست دادیم. ما خیلی خوب تمرین و تیم مان را سازماندهی نموده بودیم. فوتبال خوبی هم بازی کردیم، ولی آن چیزی که من انتظار داشتم این بود که نباید وارد جنجال بازی حریف می شدیم و باید به روند خوب مان ادامه می دادیم.

مرزبان درباره اینکه از بازیکنانش رضایت دارد یا نه، مطرح کرد: من از بازیکنانم راضی هستم، ولی برای اینکه شخصیت بالای فوتبالی خودمان را نشان دهیم باید بیشتر کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه تیمش برابر سایپا مهاجم هدف نداشت، گفت: ما در فضاهایی که باید مالکیت توپ را داشته باشیم، موفق بودیم. ما شانس و موقعیت گل زیادی داشتیم و می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم. باید با آرامش بیشتری به هدف مان می رسیدیم. امروز سازماندهی مان طوری بود که بتوانیم فضاها را ببندیم و به حریف شانس گل ندهیم، اما سایپا هم در اولین شانس گل خود به گل رسید.

وی درباره علت حضور با تأخیرش در کنفرانس خبری مطرح کرد: من اصلاً اطلاع نداشتم که چه زمانی باید در کنفرانس حاضر شوم و قصد بی احترامی نداشتم. کسی به من نگفته بود که کنفرانس خبری کجا برگزار می گردد.

مرزبان درباره این موضوع که چرا زمانی که از حریف جلو بودند به بازیکنش گفت خودش را زمین نیاندازد، گفت: من انتظار دارم که تیمم شرافتمندانه بازی کند. بازیکنان من هر موقع که به زمین افتادند همه مصدوم بودند. وقتی که بازیکن به زمین می خورد دو سیگنال می فرستد. ابتدا به بازیکنان خودی می گوید که ما را زدند و سیگنال دیگر این است که به حریف می گوید که من را زدی. من مخالف وقت کشی هستم و اعتقاد دارم بازی شرافتمندانه همیشه جواب داده است. استرس تیم ما زمانی زیاد شد که با حریف وارد جنجال شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه گفته بود لیگ برتر از این هفته برای نفتی های آغاز می گردد، گفت: طبیعتاً این طور است که طرفداران ما نمی خواهند ببازیم. ما وارد رقابتی شدیم که بازی های فشرده و سختی باید انجام دهیم و به دنبال این هستیم که غیرت و تعصب را بین بازیکنان افزایش دهیم و در لیگ برتر باقی بمانیم.

وی در انتها درباره خوشحالی عجیب سایپایی ها بعد از به ثمر رساندن گل توضیح داد: طبیعی است که آنها خوشحالی نمایند. سایپایی ها 10 نفره بازی باخته را بردند و خوشحالی شان طبیعی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 70

به "علیرضا مرزبان: در نیمه دوم وارد جنجالی شدیم که بازی ما را به هم ریخت، انتظار دارم تیمم شرافتمندانه بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا مرزبان: در نیمه دوم وارد جنجالی شدیم که بازی ما را به هم ریخت، انتظار دارم تیمم شرافتمندانه بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید