فعالیت های نجات غریق و غواصی فراتر از سکو و قهرمانی است

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، به فاصله کمتر از سه هفته پس از معین تکلیف مدیریت فدراسیون نجات غریق و غواصی، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در محل این فدراسیون حاضر شد تا طی ملاقات با مهدی حیدری رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان مربوطه در جریان فعالیت ها و برنامه های این فدراسیون قرار بگیرد.

فعالیت های نجات غریق و غواصی فراتر از سکو و قهرمانی است

بازدید صالحی امیری از فدراسیون نجات غریق و غواصی و ملاقات با رئیس این فدراسیون امروز شنبه انجام شد.

در این ملاقات صالحی امیری ضمن تبریک ایام دهه فجروحلول ماه رجب گفت که انگیزه من ازحضور درفدراسیون عرض خداقوت وتبریک به آقای حیدری بابت ریاست است.

وی ادامه داد: از طرف خودم و هیات اجرایی از تمام کسانی که پیش از این در فدراسیون نجات غریق و غواصی فعالیت داشتند، تشکرمی کنم.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه خوشبختانه فردی به عنوان رئیس جدید فدراسیون نجات غریق و غواصی انتخاب شد که از خانوادهاین رشته است، صحبت هایش را ادامه داد و گفت: نجات غریق و غواصی نماد عمل انسانی است.

صالحی امیری تاکید نمود: مجموعه فعالیت ها در فدراسیون نجات غریق و غواصی یک حرکت خیرخواهانه است ضمن اینکه به لحاظ تخصصی هم یک رشته پرنشاط و جذاب به حساب می آید.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به فیلم ها و تصاویری که از فعالیت های نجات غریق و غواصی دیده است، اعلام کرد: از این رشته و فعالیت همایش لذت می برم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایی که با رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و دیگر مسئولان این فدراسیون داشت اینطور مطرح کرد که فعالیت در غواصی از دو منظر توسعه نشاط و محیط زیست قابل توجه است و نجات غریق هم یک عمل خیرخواهانه به حساب می آید. این فراتر از کسب سکو و قهرمانی است.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین با تاکید بر اینکه محور کار فدراسیون نجات غریق و غواصی آموزش است که قلب فدراسیون به حساب می آید، اعلام کرد که از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هر یاریی لازم باشد انجام می دهیم.

وی تاکید نمود: کنار فدراسیون هستیم تا به توسعه اقدامات خیرخواهاته و توسعه محیط زیست یاری کنیم.

صالحی امیری همچنین با یادآوری اینکه فدراسیون نجات غریق و غواصی عضو مجمع این کمیته شده است، گفت: این موضوع یک قدم همکاری های دو مجموعه را نزدیک تر نموده است.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه حضور مهدی حیدری به تشدید حرکت فدراسیون به سمت اهداف موردنظر یاری می نماید، گفت: باید توجه بیشتر به فعالیت فدراسیون گردد، ما حتما کنارتان هستیم به خصوص که می توانید در عرصه آسیایی و جهانی بدرخشید. ایران به لحاظ سواحل شمال و جنوب ظرفیت خوبی دارد.

وی همچنین اشاره ای به صحنه های دلخراشی که از فعالیت های نجات غریق و غواصی شاهد بوده، داشت و گفت: ارزش این کار برای من ملموس است.

سید رضا صالحی امیری در انتها با ابراز امیدواری از حرکت فدراسیون نجات غریق و غواصی به سمت توسعه و تعالی گفت: قطعا سال آینده شاهد دستاوردهایی جدید در این رشته خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1624

به "فعالیت های نجات غریق و غواصی فراتر از سکو و قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های نجات غریق و غواصی فراتر از سکو و قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید