لکسوس نخستین مدل مفهومی از خودرو الکتریکی خود را رونمایی کرد ، شاهکاری از طراحی و قدرت

به گزارش فیس راز، لکسوس نخستین مدل خودرو الکتریکی خود را در نمایشگاه اتومبیل توکیو معرفی کرد. این خودرو با جایگاه هایی بی نظیر و مشابه جایگاه های هواپیما و درهایی با طراحی خاص وارد این نمایشگاه شد.

لکسوس نخستین مدل مفهومی از خودرو الکتریکی خود را رونمایی کرد ، شاهکاری از طراحی و قدرت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کمپانی لوکس سازنده لکسوس به رانندگان علاقه مند به خودرو الکتریکی اجازه داده است که وسایل نقلیه الکتریکی نسل جدید را بشناسند. این خودرو نمایانگر اوج خودروهای الکتریکی لکسوس است که از سال 2020 وارد جاده ها می گردد.

طرح این خودرو خودران از هر نظر آینده نگر است. به نظر می رسد این خودرو نوعی وسیله نقلیه است که تا پیش از این فقط در فیلمهای علمی/تخیلی دیده می شده است. برای مثال کابین این خودرو دارای صفحه لمسی و شیشه های بسیار زیبایی است. این خودرو برقی که با نام LF-30شناخته می گردد با سرعت حداکثر خروجی 400 کیلو وات و 700 نیوتن متر حرکت می نماید و شتاب 0-100 کیلومتر را فقط در 3.8 ثانیه طی می کرد.

از ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به کنترل پیشرفته وضعیت استقرار خودرو اشاره نمود که قدرت خروجی رانش از موتورهای برقی گشتاور ، کنترل های حرکتی داخلی و حتی یک سیستم خودران شخصی را برای راننده تنظیم می نماید.این خودرو دارای حالت رانندگی کاملاً مستقل است.

در یک تماس دستی ، رنگ چهره جلوی خودرو تغییر می نماید تا تعیین گردد که آیا یک انسان رانندگی می نماید یا خیر. جالب اینجاست که جایگاه های جلو نشانه های طراحی خود را از جایگاه های درجه یک در هواپیما گرفته اند. این نشان می دهد که رانندگان قادر خواهند بود هنگام مسافرت های طولانی جاده ای به راحتی بخوابند.

LF-30 مخفف Lexus Future است. لکسوس LF-30 یک خودروی لوکس و جذاب است که برای هر فردی با هر سلیقه ای امکاناتی خاص دارد. طبق گفته های لکسوس ، طراحان LF-30 برای طراحی این خودرو از عنوان شکارچی در تعقیب طعمه استفاده نموده اند اما از آنجا که یک استعاره هرگز کافی نیست می توان گفت این خودرو یک یوزلینگ واقعی است. در ادامه اطلاعات کلی این خودرو ذکر شده است:

-طول 5،090 میلی متر

-عرض 1.995 میلی متر

-ارتفاع 1600 میلی متر

-پایه چرخ 3200 میلی متر

-وزن 2400 کیلوگرم

-سفر به مسافت 500 کیلومتر

-ظرفیت باتری 110 کیلو وات ساعت

-سرعت شارژ 150 کیلو وات

-شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت 3.8 ثانیه

-حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت

-حداکثر خروجی (کیلو وات) / حداکثر. گشتاور (نانومتر) 400/700

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 606

به "لکسوس نخستین مدل مفهومی از خودرو الکتریکی خود را رونمایی کرد ، شاهکاری از طراحی و قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لکسوس نخستین مدل مفهومی از خودرو الکتریکی خود را رونمایی کرد ، شاهکاری از طراحی و قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید