مدیر ارشد حقوقی غول فناوری چین: حضور هواوی درفهرست سیاه ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می گردد

به گزارش فیس راز، مدیر ارشد حقوقی هواوی اظهار داشت که قرار دادن هواوی در فهرست سیاه ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می گردد.

مدیر ارشد حقوقی غول فناوری چین: حضور هواوی درفهرست سیاه ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می گردد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سونگ لیوپینگ مدیر ارشد حقوقی هواوی معتقد است ادامه تنش بین ایالات متحده و هواوی و قرار دریافت این شرکت در فهرست سیاه آمریکا نتیجه ای ندارد به جز آسیب مستقیم به 1200 شرکت آمریکایی.

درواقع این مدیر هواوی معتقد است دهها هزار شغل آمریکایی در معرض خطرند و دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده با اقدامات خود نه تنها تنش بین کشور چین و آمریکا را تشدید می نماید بلکه به ضرر کارمندان آمریکایی نیز عمل می نماید.

دولت آمریکا در گام جدید مبارزه با هواوی این شرکت را در فهرست سیاه قرار داده و مانع تجارت شرکتهای آمریکایی با هواوی می گردد. اما مدیر ارشد بخش حقوقی هواوی در یک کنفرانس مطبوعاتی در شنژن، پیشبینی کرد که این ممنوعیت به میلیاردها کاربر آسیب میرساند و می تواند منجر به اخراج آمریکایی ها گردد.

بر اساس این ادعا ادامه رفتار خصمانه ایالات متحده با هواوی به مشتریان هواوی در بیش از 170 کشور آسیب می رساند، که شامل بیش از 3 میلیارد مشتری می گردد که از محصولات و خدمات هواوی در سراسر دنیا استفاده می نمایند. سونگ لیوپینگ در این خصوص می گوید: با جلوگیری از فعالیت شرکت های آمریکایی و انجام تجارت با هواوی، دولت به طور مستقیم به بیش از 1200 شرکت آمریکایی آسیب می رساند.

در همین کنفرانس، وی خاطرنشان کرد که هواوی کوشش خود را در خصوص پرونده دعوی علیه ایالات متحده در ماه مارس تسریع نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 246

به "مدیر ارشد حقوقی غول فناوری چین: حضور هواوی درفهرست سیاه ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ارشد حقوقی غول فناوری چین: حضور هواوی درفهرست سیاه ایالات متحده منجر به اخراج هزاران کارمند آمریکایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید