مراکز خرید بالی اندونزی

به گزارش فیس راز، معرفی مراکز خرید بالی :

بیشتر افرادی که به بالی می روند از مراکز خرید بالی اطلاعات زیادی ندارند، چرا که در این شهر بیشتر به دنبال تفریحات ساحلی هستند. در صورتی که مراکز خرید بالی هم بسیار زیبا می باشد که شما می توانید لذت یک خرید عالی را در آنجا تجربه کنید. جنس هایی که در مراکز خرید بالی وجود دارد به هر سلیقه ای نزدیک است و هر اندازه که شما محدودیت اقتصادی داشته باشید به راحتی می توانید در آنجا خرید کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در مراکز خرید بالی وجود دارد این است که شما باید سبک خرید خود را بشناسید و دقیقا به همان مراکز خرید بروید تا زمان خود را بی فایده از دست ندهید. به همین دلیل بعضی از مراکز خرید بالی را که در سبک و سلیقه های متفاوت می باشد را معرفی می کنیم.

مراکز خرید بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

بازارچه ها یکی از مهمترین مراکز خرید بالی :

یکی از بهترین تجربه هایی که می توانید در مراکز خرید بالی داشته باشید، سر زدن به بازارچه هایی محلی این شهر می باشد. این بازارچه ها بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند، به قدری لذت خرید کردن از این بازارچه ها زیاد است که ازدحام جمعیت شما را اذیت نخواهد کرد. چرا که شما با رفتن به این بازارچه ها نه تنها اجناس محلی را تهیه می کنید بلکه می توانید با زندگی افراد محلی آشنا شوید. بنابراین می توان گفت اگر می خواهید با سبک زندگی اهالی بالی بیشتر آشنا شوید بهتر است به یکی از بازارچه های بالی سر بزنید.

یکی از ترفندهایی که باید در مراکز خرید بالی به کار بگیرید این است که تا می توانید برای تخفیف دریافت کوشش کنیدتا قیمت فروشنده را کاهش دهید. چرا که قیمت ها در این بازارچه بیشتر از قیمت واقعی اجناس می باشد و شما اصلا نباید از تخفیف دریافت خجالت بکشید.

یکی از ویژگی هایی که این بازارچه ها دارند این است که بسیار شلوغ هستند . همچنین بازارچه ها پر از دست انداز و چاله می باشد که در این دست اندازها و چاله ها هم دستفروشان بساط خود را ره انداخته اند. بنابراین اگر شما قصد دارید خریدی بی دغدغه و آرام داشته باشید اینگونه مراکز خرید بالی برای شما مناسب نیست، چرا که بازارچه ها اصلا برای این دسته افراد گزینه خوبی نمی باشد. در ادامه دو نمونه از این بازارچه ها را معرفی می کنیم.

1. بازارچه هنری :

یکی از معروف ترین و مشهورترین مراکز خرید بالی که دارای هنرهای دستی این اهالی می باشد، بازارچه هنری آن است.

بنابراین اگر شما دنبال صنایع دستی می باشید که به عنوان یادگاری و هدیه از منطقه همراه خود ببرید باید به این بازارچه سر بزنید. این بازارچه هنری دو طبقه می باشد که در آن هر چیزی که شما فکر کنید وجود دارد، چرا که صنایع دستی می باشد و اهالی هرچیزی را که وجود دارد را به صورت صنایع دستی فراوری نموده اند و به فروش می رسانند.

2. بازارچه هنری یوبود :

این بازارچه از آنجایی که مقابل کاخ پادشاهی قرار گرفته است از شهرت بالایی برخوردار است. یکی از مهمترین مراکز خرید بالی که به داشتن صنایع دستی زیبا و هنری معروف است این بازارچه می باشد. در این بازارچه انواع صنایع دستی مانند سبد، لباس های دست بافت، شال های ابریشم و … وجود دارد که شما می توانید آنها را خریداری کنید.

محصولاتی که در این بازارچه وجود داری بسیار متنوع هستند و کیفیت آنها بسیار عالی می باشد.

یکی از مزیت هایی که می توان برای این بازارچه اعلام کرد این است که اجناسی که در این بازارچه وجود دارد تمامشان رنگی رنگی هستند و این ویژگی لذت خرید کردن را بیشتر می نماید، شما می توانید با خرید کردن از این بازارچه برای خود و نزدیکانتان یادگاری های زیبایی تهیه کنید. یکی از مهمترین ترفندهایی که باید در این بازارچه به کار ببرید این است که تخفیف دریافت یادتان نرود، شما باید به قدری چانه بزنید که هم خودتان راضی شوید و هم فروشنده راضی باشد.

دپارتمان ها بهترین مراکز خرید بالی :

بسیاری از افرادی که از محیط های شلوغ برای خرید کردن فراری هستند، دپارتمان ها بهترین مراکز خرید بالی برای آنها به شمار می رود. قدم زدن در بازارچه های شلوغ هم وقت می خواهد و هم حوصله که بتوانید چانه بزنید. ولی شما اگر می خواهید خریدی آرام و به سبک غربی داشته باشید، بهترین انتخاب برای شما دپارتمان ها می باشد. این مراکز خرید بالی بسیار آرام و تمیز می باشد که قیمت تمامی اجناس برروی خودشان نوشته شده است، دیگر نیازی نیست در این مرکز خریدها تخفیف بگیرید چرا که قیمت ها مقطوع می باشد.

یکی از مهمترین ویژگی های خرید از این مراکز این است که محیط آن آرام تر می باشد و همچنین داشتن امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، تهویه مطبوع رفاه حال خریداران را افزایش می دهد. و البته نکات منفی آن هم این است که شما دیگر در اینجا نمی توانید تخفیف قابل ملاحظه ای بگیرید. در ادامه بعضی از مراکز خرید بالی که در دپارتمان ها می باشد را معرفی می کنیم.

1. بالی کالکشن :

اگر شما به دنبال خریدهایی شیک و با کیفیت می باشید این مرکز خرید بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. این مجموعه یکی از مهمترین مراکز خرید بالی به شمار می رود که بیشتر برندهای جدید جهان را دارد. همچنین کسانی که می خواهند سوغاتی های خاصی را برای نزدیکان خود تهیه نمایند این مرکز خرید بهترین مکانی است که می توانند بروند. از جمله ویژگی های مثبت این مرکز خرید این است که رستوران های متعددی درون آن وجود دارد که شما می توانید هم خرید خود را انجام دهید و هم در آنجا لذت خوردن غذاهای جدید را تجربه کنید.

2. اقتصادی بالی گالریا :

این مرکز خرید بیشتر به عنوان مرکز خرید خانوادگی مشهور است، چرا که در آن سینما، رستوران و… وجود دارد. به همین دلیل به کسانی که می خواهند یک روز از سفر خود را به خرید کردن و تفریح بگذرانند رفتن به این مراکز خرید بالی را توصیه می کنیم.

3. دیسکاوری :

یکی از بزرگترین مراکز خرید بالی این مرکز سه طبقه می باشد. شما می توانید در این مرکز خرید بهترین برندهای خرده فروشی و غذاخوری های را تهیه کنید، همچنین وجود کافه های مشهوری مانند استارباکس شهرت آن را بیشتر نموده است. یکی از مهمترین ویژگی های این مرکز خرید این است که، کسانی که به ساحل برای تفریح رفته اند می توانند به این مرکز خرید هم سر بزنند چرا که فاصله آن با ساحل بسیار کوتاه می باشد.

یکی دیگر از مکان هایی که شما می توانید برای خرید کردن انتخاب کنید بوتیک ها هستند. اگر شما مایل نیستید به بازارچه ها و مراکز خرید بالی مراجعه کنید،بوتیک ها بهترین انتخاب شما می باشند. به این دلیل که در آنها تمام برندهای مشهور جهان به فروش می رسد و به قدری تنوع اجناس در بوتیک ها زیاد است که دیگر نیازی ندارید به فروشگاه های بزرگتری بروید. بعضی از این بوتیک ها در خیابان ها وجود دارند و بعضی دیگر از آنها در کوچه ها هستند. امکان دارد گاهی بهترین بوتیک های این شهر در کوچه ها باشد، به همین دلیل اگر می توانی به کوچه های آن هم سری بزنید.

در تور بالی چنانچه قصد خرید داشته باشید میتوانید به مراکز خریدی که در بالا ذکر شد مراجعه کنید.

منبع: دلتابان
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 310

به "مراکز خرید بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید