مراکز خرید هانوی، پایتخت ویتنام

به گزارش فیس راز، هانوی پایتخت و دومین شهر بزرگ کشور ویتنام، مثل همه شهرهای بزرگ جهان، مراکز خرید متعددی دارد که در آنها علاوه بر خرید بهترین محصولات می توانید از امکانات تفریحی گوناگونی بهره مند شوید.

مراکز خرید هانوی، پایتخت ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

اگر در سفر به هانوی تصمیم گرفتید که از گرمای هوا فرار کنید، آخرین فیلم هالیوودی را تماشا کنید یا از بهترین برندهای بین المللی خرید کنید، باید به یکی از چند مرکز خرید مدرن هانوی سر بزنید. البته در هانوی مراکز تجاری متعددی وجود دارد از مغازه های قدیمی گرفته تا بازارهای محلی و فروشگاه های صنایع دستی کوچک و بزرگ اما مراکز خرید مدرن به سبک و سیاق امروزی، هواداران زیادی بین اهالی و گردشگران دارند ضمن اینکه انواع خدمات تفریحی و رفاهی را در کنار فروشگاه های بزرگ، زیر یک سقف، گرد آورده اند.

بیشتر این مراکز خرید مشهور در نزدیکی جاذبه های گردشگری مهم قرار دارند و هر روز باز هستند. اگر در سفر به ویتنام تصمیم گرفتید خریدی باکیفیت داشته باشید و بهترین محصولات را به عنوان سوغات یا یادگار سفر تهیه کنید، یکی از این مراکز خرید مدرن و مشهور شهر را انتخاب کنید. سر زدن به این مجموعه های تجاری، فقط به خرید محدود نمی گردد و یک تجربه توریستی کامل همراه با انواع تفریحات است.

مرکز خرید Lotte Center

این مرکز خرید بزرگ میزبان حدود 250 برند مد و سبک زندگی است. این مجموعه تجاری که مقصدی کامل برای خرید است، امکانات متعدد تفریحی هم دارد. رستوران های متعدد و سایر امکانات تفریحی آن باعث شده که به راحتی بتوانید یک نصفه روز را در آن سرگرم شوید. این بنا 65 طبقه دارد و از منطقه Hoan Kiem با ماشین 20 دقیقه فاصله دارد. این بنای بزرگ تجاری علاوه بر مرکز خرید، میزبان یک سوپرمارکت بزرگ، یک هتل، واحدهای مسکونی شخصی، رستوران، باشگاه ورزشی، اسپا و یکی از بهترین سکوهای بازدید شهر است.

در طبقه اول، هایپرمارکت واقع شده است. در طبقه دوم، برندهای وارداتی مد، ساعت، زیورآلات و لوازم آرایشی شعبه دارند. طبقه سوم به پوشاک، کفش، کیف و لوازم آرایش مخصوص بانوان اختصاص دارد. طبقه چهارم میزبان فروشگاه های پوشاک و متعلقات اسپرت و جوان پسند است. طبقه پنجم مخصوص پوشاک و لوازم مردانه است و انواع لوازم و پوشاک ورزشی هم در آن عرضه می گردد. طبقه ششم به لوازم خانگی و وسایل منزل اختصاص دارد. سکوی بازدید برج در طبقه شصت و پنجم، چشم اندازهای بسیاری زیبایی از شهر را به نمایش می گذارد و فرصتی عالی برای ثبت تصاویر پانوراما و خیره نماینده از هانوی است.

ساعت کار این مرکز از 9 صبح تا 10 و نیم شب است.

مرکز خرید تانگ تین پلازا (Trang Tien Plaza)

این مجموعه تجاری یک مرکز خرید لوکس است که تعدادی از برندهای مشهور بین المللی مثل بولگاری، دیور، کارتیه و لویی ویتون در آن شعبه دارند. این مجموعه در ابتدا در سال 1901 در بنایی به سبک استعماری فرانسوی آغاز به کار نموده و بعدها در سال 2013 به شیوه امروزی، بازسازی شده است. این مجموعه یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در هانوی است و در نزدیکی منطقه Hoan Kiem واقع شده است. به راحتی از محله قدیمی شهر با 5 تا 10 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به این مرکز برسانید. این ساختمان به خاطر معماری زیبا و قدمتی که دارد، یکی از بناهای نمادین منطقه است.

این مجموعه از شش طبقه تشکیل شده است که در آنها می توانید تنوع بی نظیری از محصولات را پیدا کنید. در طبقه اول، پوشاک و محصولات مرتبط با مد عرضه می گردد، طبقه دوم غیر از محصولات مد، فروشگاه های موبایل دارد. طبقه سوم مخصوص لوازم خانگی است. در طبقه چهارم یک سوپرمارکت و فروشگاه های مواد غذایی دیده می گردد. در طبقه پنجم دفاتر اداری و رستوران ها قرار دارند و طبقه ششم هم به دفاتر مختلف اختصاص یافته است.

ساعت کار این مرکز از دوشنبه تا آدینه از 9 و نیم صبح تا 9 و نیم شب و شنبه ها و یکشنبه ها از 9 و نیم صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید هانگ دا مارکت (Hang Da Market)

این مرکز خرید در قلب منطقه تجاری مرکزی هانوی واقع شده است و یک مرکز خرید سه طبقه است. تنوع قبل توجهی از فروشگاه ها در این مرکز تجاری گرد هم آمده اند. اگر به دنبال لباس و پارچه، گل و سایر محصولات وارداتی هستید به این بازار سر بزنید. فضای بیرونی این مجموعه هم دیدنی است. این بازار بهترین جا برای خرید انواع لباس است. حتی لباس فاخر دست دوم هم در آن پیدا می گردد. بهترین زمان برای سر زدن به این مجموعه، صبح ها است وقتی که فروشندگان در حال چیدن محصولات خود هستند. بهتر است که در گرمای میان روز و در روزهای آخر هفته از رفتن به این بازار خودداری کنید. در طبقه اول می توانید اسنک های تازه ویتنامی بخرید و دقایقی استراحت کنید.

در این بازار انواع میوه ها سبزیجات تازه که بسیاری از آنها وارداتی هستند برای فروش عرضه می شوند. در طبقات دوم و سوم، لباس و پارچه و سرامیک و سفال به فروش می رسد. این لباس ها از سراسر جهان از اروپا، آمریکا و حتی ژاپن وارد می شوند و سایزهای متنوعی دارند بنابراین حتما در میان آنها می توانید لباس مناسب خود را پیدا کنید. البته غیر از این لباس های وارداتی، لباس های محلی ویتنامی هم در این مجموعه به فروش می رسد که دارای طرح ها و گلدوزی های زیبای سنتی هستند و اگر به لباس محلی علاقه مند باشید، مطمئنا توجهتان را جلب می نمایند.

هنگام خرید از این مجموعه حتما باید چانه بزنید و سریعا هر مبلغی که فروشنده گفت، پرداخت نکنید. برای دریافت تخفیف از 50 درصد قیمت عنوان شده برای چانه زدن آغاز کنید و هیچ کالایی با تخفیف کمتر از 25 درصد نخرید. بنای بازار هم از نظر معماری جالب توجه است و اگر دوربین همراهتان داشته باشید می توانید تصاویری زیبا از بازار و بنای آن ثبت کنید.

ساعت کار این مجموعه هر روز از 5 صبح تا 5 بعدازظهر است.

مرکز خرید ساویکو مگا مال (Savico MegaMall)

این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز خریدی است که در ویتنام می توانید از آن دیدن کنید. همان طور که اسم آن معین است، این مگامال، فقط برای خرید نیست و در آن امکانات تفرحی متعدد و رستوران های زیادی وجود دارد. ساخت و ساز این مرکز خرید در سال 2011 به انتها رسیده است و از همان زمان به بعد در بین اهالی ویتنام بسیار محبوب شده است. این مجموعه از سه طبقه تشکیل شده و در مجموع مساحتی معادل 60 هزار مترمربع دارد. در این مرکز خرید هر محصولی که فکر کنید از پوشاک و متعلقات مد تا کالای دیجیتال و لوازم خانگی به فروش می رسد. از مشهورترین فروشگاه های این مجموعه می توان به اوت لت نایکی، اوت لت Samsonite و هایپرمارکت بزرگ BigC اشاره نمود.

علاوه بر اینها، تعداد زیادی رستوران فست فود، که بسیاری از آنها از رستوران های زنجیره ای مشهور جهان هستند، در این مجموعه شعبه دارند. اگر از هواداران غذاهای دریایی هستید می توانید به رستوران Seafo od One در طبقه سوم سر بزنید که بهترین غذاها را در محیطی زیبا با چشم اندازی دیدنی از دیوارهای بلند شیشه ای عرضه می نمایند.

این مرکز خرید در خیابان Nguyen Van Linh واقع شده است که فقط 5 کیلومتر از مرکز شهر هانوی فاصله دارد. بخشی مخصوص بچه ها به نام مگا فان سنتر در این مجموعه در نظر گرفته شده است که امکانات تفریحی زیادی برای بچه ها دارد و با خیال راحت می توانید همراه با خانواده به این مجموعه سر بزنید و نگران سرگرمی بچه ها نخواهید بود. پیست اسکیت روی یخ و سینما از دیگر امکانات این مجموعه است.

ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت 9 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید وینکام مگامال رویال سیتی Thanh Xuan

این مجموعه، یک مرکز خرید لوکس و مدرن است که با همه امکانات کامل تفریحی در نزدیکی هانوی واقع شده است. این مجموعه علاوه بر فروشگاه امکانات دیگری مثل پیست اسکیت روی یخ سرپوشیده، پارک آبی و تعداد زیادی رستوران دارد. فضای ورودی این مجموعه با حوض، آب نما و باغ های زیبایی تزیین شده و تندیس هایی در گوشه و کنار آن به چشم می خورد. این مرکز خرید 45 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

به محض اینکه وارد وینکام مگامال شوید، فرصت های زیادی برای خرید از برندهای مشهور و بین المللی پیدا می کنید. این برندها در زمینه پوشاک، مد، زیورآلات و لوازم آرایش در طبقه دوم و در زمینه کالای دیجیتال و لوازم خانگی در طبقه اول فعالیت می نمایند.

بعد از ساعت ها گشت و گذار در فروشگاه ها و خرید کردن، مطمئنا گرسنه می شوید. خوشبختانه در بخشی از این مجموعه که به رستوران های متعدد اختصاص دارد می توانید انواع غذاهای خیابانی ویتنامی، غذاهای محلی و هزاران نوع غذای سنتی از سراسر جهان مطابق با ذائقه و سلیقه خود پیدا کنید. انواع کباب و غذای دریایی هم در منوی این رستوران ها پیدا می گردد. در کافه ها می توانید نوشیدنی و اسنک بخورید.

سینما، زمین بازی بچه ها، پارک آبی و دیگر امکانات تفریحی، دست به دست هم داده اند تا این مجموعه چیزی فراتر از یک مرکز خرید باشد و در آن بتوانید ساعت ها در کنار خانواده تفریح کنید. پارک آبی این مجموعه 14 جاذبه مختلف دارد از جمله استخر خانواده و استخر بچه ها و تعدادی سرسره آبی.

ساعت کار این مجموعه از 9 و نیم صبح تا 10 شب است.

منبع: کجارو / vietnam-guide.com
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 279

به "مراکز خرید هانوی، پایتخت ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید هانوی، پایتخت ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید