معرفی تعدادی از زیباترین هتل های شناور جهان

به گزارش فیس راز، هتل و محل اقامت یکی از ارکان مهم گردشگری در جهانی مدرن امروزی است. کشورهای فراوانی برای جذب توریست و گردشگر بیشتر، با احداث هتل هایی با امکانات فراوان و اتاق هایی لوکس به این کار اقدام کرده اند، اما در میان این پروژه های گردشگری جهت محل اقامت، ایده های جدید به میان آمده مبنی بر اینکه محل اقامت و هتل ها کمی عجیب و به دور از تصورات عامه مردم از هتل باشند، همانند خانه های درختی، ماشین های کانتینری، هلی کوپتر و هواپیما، ایستگاه های قطار که در نوع خود جالب بوده و در رسیدن به هدفشان که همان جذب توریست و گردشگر بوده، پیروز عمل کرده اند. اما گردشگران بسیاری هستند که قصدشان از سفر، زدودن خستگی های جهانی ماشینی و دریافت انرژی از طبیعتی بکر و آرام است. صنعت گردشگری جهان که در راستای تقاضای مشتریان خود پیش می رود، برای این منظور هم کارهایی کرده که می توان به ساخت هتل های روی آب اشاره کرد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی تعدادی از هتل های شناور جهان بپردازیم که تنها راه رسیدن به آن ها عبور از آب رودخانه یا دریاها بوده که گرادگرد آن را فرا گرفته اند. برای قایق سواری و اقامت روی آب آماده باشید!

معرفی تعدادی از زیباترین هتل های شناور جهان

اقامتگاه پروت کی (Parrot Cay)

اقامتگاه پروت کی واقع در خلیج بی نظیر و زیبای گریس (Grace Bay) که به عنوان یکی از زیباترین سواحل جهان شناخته می شود، قرار گرفته است. جزایر تورکس و کایکوس که در میان آب های فیروزه ای اقیانوس اطلس جا خوش کرده اند، با شن های سفید ساحلی خود هوش از سر می برند و جادو می کنند. بهتر است برای رسیدن به این مورد از هتل های شناور جهان، سوار اولین قایق یا کشتی شوید و از میان آب های زلال بگذرید تا بتوانید لختی در هتل پروت کی بیاسایید و لذت ببرید. امکانات فراوان این مورد از هتل های روی آب از جمله اسپا، وسایل ورزشی و رستوران در کنار استخر می توانند تصویری رویایی را برای شما بسازند که از ذهن بیرون نرود.

کلوب جزیره اوسپا (Useppa Island Club)

اوسپا در آمریکا یک جزیره خصوصی است که مالکین آن با ساخت کلبه هایی شخصی و اجاره دادن آن ها جهت اقامت، مکانی روح پرور را ارائه می دهند. زمانیکه از قایق پیاده می شوید، با دیدن منظره رویایی این جزیره، دلتان می خواهد که دیگر هیچ قایقی برای بازگرداندن شما به این ساحل بازنشود. آفتاب دریافت، قایق سواری، اسکی روی آب و استراحت با چشم انداز آب های نیلگون خلیج، کارهای روزانه ای بوده که در کلوپ جزیره اوسپا به انتظار شما نشسته اند.

سانست کی (Sunset Key)

شاید سفر به کی وست (Key West) سفری پر دردسر باشد، اما اگر گذرتان به این منطقه افتاد و احتیاج به یک استراحت آرامش بخش داشتید، بی هیچ تردیدی سوار قایق شوید و از میان آب خود را به هتل سانست کی یا همان Westin Key West Resort & Marina برسانید. کلبه های رویایی و امکانات آشپزی فراوان این مورد از هتل های روی آب می توانند روزهایی رویایی برای شما ترسیم کنند و شما را به این هوس بیندازند که دفعات دیگری هم سوار قایق هایی که به این منطقه می رسند، شوید و لذت ببرید.

اقامتگاه رایاوادی (Rayavadee)

صخره های عجیب و ترسناک و البته آهکی این منطقه در جزیره فی فی باعث شده که تنها راه برای رسیدن به این شبه جزیره دنج و رویایی قایق باشد. هتل یا اقامتگاه رایاوادی در بخشی از شبه جزیره فرا نانگ (Phra Nang) بوده که در راس پارک ملی آبی کرابی (Krabi National Marine Park) قرار گرفته است. اگر به غواصی در آب های آزاد تمایل دارید، می توانید پس از اقامت در هتل رویایی رایاوادی، در ساحل اختصاصی این مورد از هتل های شناور جهان سوار قایق شوید و به یکی از بهترین مکان های غواصی جهان بروید.

هتل و اسپای پویوهوآپی (Puyuhuapi)

در کناره خلیج دوریتا (Dorita Bay) و در میان جنگل های انبوه منطقه پاتاگونیای شیلی (Chilean Patagonia) یکی از هتل های شناور جهان بوده که برای رسیدن به آن باید بر فراز کوه های آند پرواز کنید و پس از فرود، سوار قایقی کوچک شوید. اقامت روی آب در این منطقه به شما امکان دسترسی به پارک ملی کوئلات (Queulat National Park) و جنگل سحرانگیز اطراف را می دهد. هنگام اقامت در هتل پویوهوآپی، قایق سواری در آبدره های پاتاگونیا را از دست ندهید و لذت بردن از امکانات بی نظیر و رویایی اسپای این مورد از هتل های روی آب را هرگز فراموش نکنید.

گرند هتل (Grand Hotel)

سیصد و هشتاد و شش اتاق کلاسیک که هرکدام سبک و نوع متفاوتی برای مشتریان خود دارند، باید هم لقب بهترین هتل آمریکا را یدک بکشند. استراحت و اقامت در این هتل بی نظیر می تواند تجربه ای رویایی و بی نظیر باشد. بعد از اینکه از قایق یا کشتی پیاده شدید، به خاطر داشته باشید که در این جزیره هیچ وسیله موتوری را مشاهده نخواهید کرد. تنها وسایل حمل و نقل در این خشکی میان آب، کالسکه و اسب است که محیط را رویایی تر و سالم تر می کند. صرف شام در بزرگترین ایوان جهان را که به این جزیره اختصاص دارد، به هیچ عنوان فراموش نکنید تا اقامت روی آب شما را دلپذیرتر کند.

اقامتگاه ماجاهوییتاس (Majahuitas)

اگر علاقه دارید در میان بومیان مکزیک اقامت داشته باشید و در محیطی رویایی و دنج، استراحت کنید، سوار قایق هایی شوید که شما را به یکی از هشت خانه این خلیج محصور در آب می رسانند. این منطقه که به جامعه چاکالا (chacala) تعلق دارد، محیطی است رویایی و دوست داشتنی که که اقامتی خاطره انگیز برای شما رقم خواهد زد. این منطقه واقع شده در میان آب، انرژی خود را تنها از طریق خورشید فراهم می کند و از این لحاظ بی نظیر است.

هتل ورانا (Verana)

با قایق سواری در خط ساحلی خلیج باندراس (Banderas Bay) به منطقه ای می رسید که هنوز هیج اقامتگاه یا هتلی در آن وجود ندارد. از اینجا به بعد را باید به جای قایق سواری، بر قاطر بنشینید تا شما و وسایلتان را از دل جنگل های محصور در آب این منطقه به هتل رویایی و زیبای ورانا برسانند. این هتل که در واقع ده خانه شخصی ساخته شده بر فراز کوه بوده، چشم انداز بی نظیری دارد و پیاده روی در جنگل انبوه و ماهیگیری از آب های زلال دریا، شما را سرگرم خواهند کرد.

جزیره لیتل پالم (Little Palm)

اقامت روی آب بدون خدمات تلفن همراه و تلویزیون می تواند نوید بخش یک استراحت رویایی و بی نظیر باشد. در جزیره لیتل پالم هیچ هتل لوکسی در انتظار مسافرینی که از قایق پیاده می شوند، نیست. در این جزیره بیابانی و کوچک با نام فلوریدا کیز، کلبه ای با سقف کاهگلی قرار گرفته است که تنها اقامتگاه شما محسوب می شود. این هتل بی ستاره محصور در آب دارای پشه بند، تهویه عالی هوا و غذا هایی بوده که طعم و کیفیتشان هوش از سر گردشگران می برد.

اقامتگاه زیوولا (Zeavola)

هتلی لوکس و مجلل در شمال جزیره فی فی دون مکانی است که می توانید برای اقامتی رویایی و بی نظیر انتخاب کنید. برای رسیدن به این جزیره باید از پوکت یک رانندگی طولانی را به جان بخرید و سپس با یک قایق سواری کوتاه مدت در میان آب های زلال به ساحلی برسید که شن های سفید و منظره بی بدیلش شما را حیران خواهد کرد. استراحت در کلبه هایی با چشم انداز آب فیروزه ای رنگ دریا یا غواصی در زیر آب های زلال این منطقه می تواند از سرگرمی های روزمره شما پس از اقامت روی آب باشد. اگر از دیدن صخره های مرجانی بی نظیر این منطقه در زیر آب سیر شدید یا اصلا میانه چندانی با غواصی ندارید، می توانید با تورهای هر روزه هتل، سوار قایق های بادی شوید و به جزیره های سراسر پارک سرک بکشید.

منبع: همگردی
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 859

به "معرفی تعدادی از زیباترین هتل های شناور جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از زیباترین هتل های شناور جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید