معرفی مرکز خرید عبدل آباد تهران

به گزارش فیس راز، اگر می خواهید ارزان و با صرفه خرید کنید بازار عبدل آباد تهران می تواند انتخاب مناسبی باشد. با ما در خبرنگاران همراه شوید .

معرفی مرکز خرید عبدل آباد تهران

با مرکز خرید عبدل آباد تهران آشنا شویم

منطقه عبدل آباد تهران یکی از قدیمی ترین محلات تهران با حداقل 70 سال قدمت می باشد. عبدل آباد در منطقه 19 تهران و یکی از محلات جنوب شهر می باشد که به داشتن تراکم بالای جمعیت و بافت های قدیمی و فرسوده شهرت دارد.

عبدل آباد تهران کجاست

پیش از این و در سال 1330 منطقه عبدل آباد روستایی بزرگ با زمین های کشاورزی فراوان بود که در مجاورت شهر ری و ساوه قرار داشت.

با گسترش و توسعه این منطقه که با تاسیس کارگاه های صنعتی و مهاجرت بالا از شهر های هم جوار آغاز شده بود منطقه عبدل آباد به تدریج وسیع تر گشته و جزء مناطق جنوب غربی تهران شد.

با یکپارچه سازی بافت های پراکنده و توسعه امکانات شهری و ساخت بزرگراه های درون شهری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی، منطقه عبدل آباد هم اکنون یکی از پر تراکم ترین مناطق پایتخت محسوب می شود.

بازار عبدل آباد تهران

بازار بورس پوشاک و لوازم خانگی در شهر بزرگ و پایتخت ایران بسیار وسیع و همراه با تنوع بالا می باشد. برای خرید بازار های متنوع و شیکی در سرتاسر شهر وجود دارد که قدرت انتخاب و تصمیم گیری را دچار مشکل می سازد.

بازار عبدل آباد تهران از جمله بازار های قدیمی و معتبر پوشاک، پارچه، لوازم خانگی و مبلمان می باشد که دارای ویژگی های خاص و امتیاز های ویژه ای می باشد از جمله فروش عمده و تک لباس و پارچه، مترو داخل شهری، قیمت های ارزان و اجناس شیک و مد روز و خریداری لوازم خانگی و مبلمان به قیمت تولیدی می باشد.

در ادامه این مقاله در خبرنگاران به توضیح این موارد خواهیم پرداخت و شما را بازار قدیمی و بزرگ عبدل آباد تهران آشنا خواهیم کرد.

ساعات کار بازار پارچه عبدل آباد تهران

بازار پارچه عبدل آباد از قدیمی ترین و معروف ترین بازار های تهران می باشد. که یکی از ویژگی های بازار عبدل آباد فروش پارچه های متنوع و زیبا و مد روز می باشد.

تنوع نقش و طرح و رنگ بندی های پارچه ها به حدی است که فرصت نمی کنید تمامی آنها را از نظر بگذرانید.

فروش پارچه در بازار عبدل آباد تهران با سایر بازار ها متفاوت می باشد چرا که پارچه ها به صورت متری، تکه ای و کیلویی فروخته می شوند و به همین علت برای کسانی که به صورت عمده خرید می نمایند انتخابی مناسب، ارزان و با صرفه می باشد چرا که تمامی پارچه ها با قیمتی 10 تا 20 درصدی کمتر از بازارهای دیگر به فروش می رسند.

انواع پارچه در رنگ ها و جنس های مختلف ساتن، گیپور، حریر، نخی، پنبه ای، ریون، تترون، چیت، چادری و متقال در بازار عبدل آباد یافت می شود. فروش پارچه پرده ای از دیگر ویژگی های بازار عبدل آباد می باشد که می شود به جرات مطرح کرد که یکی از بورس های خرید پرده و مرکز فروش پارچه های پرده ای مرغوب و ارزان است.

بازار عبدل آباد تهران شامل مغازه ها و پرده سرا های بسیاری است که نیاز مشتریانی که از سرتاسر کشور مراجعه می نمایند را نیز رفع می نماید.

ساعت کاری بازار پارچه عبدل آباد از صبح زود آغاز و تا ساعاتی از شب نیز ادامه دارد. نکته مهم اینکه بازار عبدل آباد تهران در روزهای تعطیل هم باز بوده و مشغول به فعالیت می باشد و خدماتی از قبیل دوخت، تعمیرات پوشاک، پرده، ابزار نصب پرده و تجهیزات خیاطی و ... نیز به مشتریان ارائه می شود.

خرید لباس و پوشاک از بازار بزرگ عبدل آباد تهران

در بازار عبدل آباد هر آنچه که بخواهید پیدا می شود، از انواع و اقسام منسوجات گرفته تا فروش لوازم خانگی و تزیینی.

برای خرید عمده و ارزان پوشاک و لباس می توانید با گشت در بازار عبدل آباد جنس مورد نظر خود را بیابید. فروش لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش و ... در طرح ها و نقش های مختلف و همچنین برند های گوناگون این بازار صورت می گیرد.

چطور به بازار عبدل آباد تهران برویم؟

بازار عبدل آباد در قسمت جنوبی شهر تهران واقع شده است. برای رفتن به بازار عبدل آباد باید به منطقه 19 واقع در شهرک شکوفه و خیابان احسانی مراجعه نمایید.

آدرس مرکز خرید عبدل آباد تهران

آدرس دقیق بازار عبدل آباد تهران : بزرگراه نواب، بزرگراه جوانه، شهرک شکوفه و خیابان احسانی می باشد.

اگر می خواهید از قسمت های مختلف شهر با وسایل نقلیه عمومی به بازار عبدل آباد بروید می توانید گزینه های زیر را مد نظر داشته باشید:

  • اگر در شمال تهران هستید: با تاکسی به میدان راه آهن و از تاکسی های عبدل آباد به بازار بروید و یا با خط یک مترو به ایستگاه علی آباد رفته و با تاکسی های موجود به بازار عبدل آباد برویدد
  • اگر در غرب تهران هستید: با تاکسی به میدان آزادی و سپس با تاکسی های موجود به بازار بزرگ عبدل آباد بروید، و یا با اتوبوس به مترو صادقیه به میدان آزادی و سپس از آنجا به پایانه سروری بروید.
  • اگر در شرق تهران هستید: با مترو ایستگاه امام خمینی به سمت جنوب حرم بروید در ایستگاه علی آباد تاکسی های عبدل آباد موجود می باشد، و یا از سه راه تهران پارس و یا سه راه افسریه با تاکسی به ترمینال جنوب و میدان بهمن بروید.
  • اگر در جنوب تهران هستید: با مترو به نازی آباد و سپس با اتوبوس یا تاکسی و یا مترو به بازار برسید.

بهترین وسیله برای رفتن به بازار بزرگ عبدل آباد:

بهترین وسیله برای رفتن به بازار بزرگ عبدل آباد خط مترو می باشد؛ با استفاده از مترو نه تنها سریع تر به بازار می رسید بلکه درگیر مسائل ترافیکی داخل شهری نیز نخواهید شد.

ایستگاه مترو عبدل آباد یکی از ایستگاه های خط 3 مترو بوده و بین سه منطقه 17،18 و 19 قرار گرفته است و عبدل آباد، نعمت آباد و شهرک ولی عصر را پوشش می دهد.

ایستگاه مترو عبدل آباد در بزرگراه جوانه و خیابان ورزش واقع شده و بین ایستگاه های مترو نعمت آباد و شهرک شریعتی واقع شده است.

بازار مبل عبدل آباد تهران

بازار مبل عبدل آباد یکی دیگر از قسمت های بازار می باشد که در انواع مبل های زیبا و شیک و با قیمت مناسب تر از دیگر مناطق و مراکز خرید به فروش می رسد.

در بازار مبل عبدل آباد می توانید مبل های چوبی، انواع مبل و صندلی اداری، مبلمان اداری، مبلمان استیل و ... را مشاهده و خریداری نمایید.

بازار مبل عبدل همه روزه از صبح تا قسمتی از شب باز بوده و می توانید مبل های زیبا و شیک ایرانی را به قیمت تولیدی خریداری نمایید.

بازار عبدل آباد از قدیمی ترین بازار های تهران می باشد که در منطقه 19 آن واقع گشته است. بازار عبدل آباد یکی از مراکز و بورس پارچه و پرده در تهران می باشد.

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1298

به "معرفی مرکز خرید عبدل آباد تهران" امتیاز دهید

10 کاربر به "معرفی مرکز خرید عبدل آباد تهران" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید عبدل آباد تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید