موردی از فوت بر اثر تزریق واکسن کرونا در خرم دره گزارش نشده است

به گزارش فیس راز، خبرنگاران/زنجان رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم دره گفت: موردی از فوت بر اثر تزریق واکسن کرونا در خرم دره گزارش نشده است.

موردی از فوت بر اثر تزریق واکسن کرونا در خرم دره گزارش نشده است

جلیل کریم خانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به افزایش آمار تزریق واکسن کرونا در خرم دره، مطرح نمود: درصد واکسیناسیون در این شهرستان در سایه همکاری مطلوب شهفرایندان در تزریق دُز اول به 84 درصد و در تزریق دُز دوم به 64 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه با مساعدت و همکاری مطلوب آموزش وپرورش، تزریق واکسن در دانش آموزان خرم دره ای به 92 درصد رسیده است، ادامه داد: امیدواریم با همکاری والدین، شاهد رسیدن این آمار به 100 درصد باشیم تا مسئله ای در بازگشایی مدارس وجود نداشته باشد.

این مسئول، دو اصل جلوگیری از آلوده شدن به این ویروس منحوس را واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مطرح نمود و یادآور شد: خوشبختانه طی دو ماه گذشته به علت انجام واکسیناسیون در این شهرستان، فوتی کرونایی نداشتیم.

وی با بیان اینکه خرم دره روزهای پرچالشی را در حوزه مبارزه با کرونا سپری کرده است، متذکر شد: تعداد بستری های کرونا این روزها در خرم دره فرایند کاهشی دارد؛ به طوری که امروز از 90 نفر بستری در روزهای اوج کرونا، آمار شهرستان به 10 نفر رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه واکسیناسیون در خرم دره تا پاسی از شب انجام می شود و خوشبختانه مردم همکاری خوبی در این زمینه دارند، گفت: در حال حاضر چهار مرکز واکسیناسیون در شهرستان فعال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1985

به "موردی از فوت بر اثر تزریق واکسن کرونا در خرم دره گزارش نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موردی از فوت بر اثر تزریق واکسن کرونا در خرم دره گزارش نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید