نظامیان آمریکایی از تحرکات داعش در الانبار چشم پوشی می نمایند

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، یک مقام دولتی در استان الانبار عراق امروز چهارشنبه از نقش نظامیان آمریکایی در ایجاد بی ثباتی در مناطق آزاد شده از لوث داعش به منظور تحقق اهداف سیاسی اطلاع داد و فاش کرد که نظامیان آمریکایی از تحرکات داعش چشم پوشی می نمایند.

نظامیان آمریکایی از تحرکات داعش در الانبار چشم پوشی می نمایند

این مقام دولتی عراقی اضافه نمود: شیوه ای که نظامیان آمریکایی برای بی ثباتی در مناطق آزاد شده از لوث داعش به کار بسته اند، شامل صرف نظر کردن از تحرکات داعش و اجازه دادن به آنها برای رخنه در هر سمتی که به دنبال رسیدن به آن برای انجام اقدام تروریستی هستند، است.

مقام دولتی عراقی تاکید نمود: نظامیان آمریکایی در راستای بی ثباتی عراق حرکت می نمایند. نظامیان آمریکایی هنوز هم از برگه داعش برای بی ثبات کردن مناطق آزاد شده از لوث تکفیری ها بهره برداری می نمایند.

این مقام عراقی گفت: این نظامیان مدعی هستند که ضد داعش هستند اما این با واقعیت مغایرت دارد زیرا داعشی ها آزادانه در مناطق صحرایی استان الانبار حرکت می نمایند و با اینکه نظامیان آمریکایی از تحرکات آنها باخبر هستند؛ اما حرکتی به عمل نمی آورند و داعشی ها را مورد هدف قرار نمی دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1381

به "نظامیان آمریکایی از تحرکات داعش در الانبار چشم پوشی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظامیان آمریکایی از تحرکات داعش در الانبار چشم پوشی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید