نقاشی هایی که با سرطان مبارزه می نمایند

به گزارش فیس راز، تهران (پانا) - نمایشگاه نقاشی آنلاین با نقاشی هایی از 64 هنرمند کودک و نوجوان با رده سنی 8 تا 17 سال و با هدف حمایت از بچه ها سرطانی، در وبسایت موسسه محک به نمایش گذاشته می گردد.

نقاشی هایی که با سرطان مبارزه می نمایند

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، در این نمایشگاه 64 تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن از شاگردهای کودک و نوجوان تارا بهبهانی - نقاش و مدرس دانشگاه - به نمایش گذاشته خواهد شد.

تارا بهبهانی درباره نمایشگاه من پیروزم شرح داده است: این نمایشگاه شاید بهانه ای است که دست به دست هم دهیم و به کوه های بالای اراج نگاهی بیندازیم و بیمارستان تخصصی سرطان بچه ها را که پایدار ایستاده ببینیم و چشمان امیدوار به آینده بیماران کوچکش را دریابیم و یاری کنیم تا مخارج سهمگین بیماریشان تامین گردد. دور نیست روزهای روشنی که پیروزی تمام بچه ها مبتلا به سرطان را جشن می گیریم و واژه سرطان را برای همواره از فرهنگنامه بیماری ها پاک می کنیم.

او ادامه داد: این چهاردهمین سال است که نمایشگاه نقاشی بچه ها و نوجوانان را به نفع بچه ها محک برگزار می کنم. سال جاری به علت کرونا و موانع آن برگزاری نمایشگاه به تاخیر افتاد و تصمیم گرفتم که نمایشگاه را آنلاین و به صورت مجازی برگزار کنم. عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان بچه ها مبتلا به سرطان موسسه محک می گردد.

تارا بهبهانی - نقاش و پژوهشگر هنر - 18 سال است که در زمینه آموزش نقاشی به بچه ها و نوجوانان فعالیت می نماید .بیش از 600 هنرجوی کودک و نوجوان را در این سال ها در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و و با حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی، جوایزی از بی ینال های مختلف در خارج از کشور گرفته است.

این نمایشگاه 3 بهمن 1399 بر روی وبسایت موسسه محک به آدرس http://mhak.ir/onlinegallery-b وصفحه اینستاگرام tarabehbahaniacademy قرار میگیرد و تا 10 بهمن ماه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1536

به "نقاشی هایی که با سرطان مبارزه می نمایند" امتیاز دهید

3 کاربر به "نقاشی هایی که با سرطان مبارزه می نمایند" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی هایی که با سرطان مبارزه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید