ویتنام پروازها از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف کرد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، ویتنام امروز سه شنبه و در کوشش برای جلوگیری از گسترش کرونای انگلیسی به این کشور، پروازهای خود از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف کرد.

ویتنام پروازها از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف کرد

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید.

به گزارش رویترز، وزارت بهداشت ویتنام با صدور بیانیه ای اعلام نمود که خطر نفوذ و شیوع بیماری در ویتنام بسیار زیاد است؛ به ویژه از سوی افرادی که از کشورهای آلوده به ویروس انگلیسی وارد می شوند.

بر این مبنا، دولت این کشور پروازها از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف نموده است.

این در حالیست که مقام های محلی در ویتنام شنبه هفته جاری از شناسایی اولین مورد از گونه جدید ویروس کرونای انگلیسی خبر داده بودند.

کمیته هماهنگی ملی ویتنام برای پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا در این خصوص اعلام نموده بود که گونه جدید ویروس کرونای انگلیسی در یک زن 45 ساله ویتنامی شناسایی شده است.

شناسایی گونه جدید و جهش یافته ویروس کرونای انگلیسی که 70 درصد مُسری تر از گونه اصلی آن است، 14 دسامبر امسال میلادی در این کشور برای اولین بار مشاهده شد.

این ویروس که می تواند بچه ها را به همان اندازه بزرگسالان آلوده و بیمار کند، اولین بار در منطقه کنت انگلیس مشاهده شد؛ اما 3 ماه بعد مت هنکاک وزیر بهداشت انگلیس این موضوع را با مجلس در میان گذاشت و 19 دسامبر نیز بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس آن را به طور علنی اعلام نمود.

این در حالی است که ویروس کووید -19 از شروع شیوع خود در دسامبر 2019 تا به امروز، جان بیش از 1.82 میلیون نفر را در 191 کشور دنیا گرفته است. شمار کل مبتلایان در دنیا نیز از رقم 83.68 میلیون نفر فراتر رفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1464

به "ویتنام پروازها از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام پروازها از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید