پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت هفته دولت

به گزارش فیس راز، سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت، شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن روز کارمند و هفته دولت را به مجموعه خدوم دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرنگاران، متن پیام دکتر علی اصغر مونسان به شرح زیر است:

هفته دولت در تقویم ملی نظام جمهوری اسلامی ایران، نه تنها تداعی کننده واژه مردم داری و خدمت، بلکه محمل مفاهیم بلندی همچون شهادت و ایثار است: مردم داری و خدمت در خانواده بزرگ دولت به ملت شریف ایران، و از جان گذشتگی و شهادت بالاترین مسئولان نظام در راه صیانت از کیان ارزشی و دستاوردهای انقلاب اسلامی.

بی تردید سیره شهیدان رجایی و باهنر در عرصه زندگی، مبارزه و خدمت، الگویی کامل از سیمای آرمانی کارگزاران در حکومت اسلامی را به نمایش می گذارد که به تعبیر امیرالمومنین(ع) بر پایه دادگری و هوشیاری است.

اخلاص و ساده زیستی، تخصص و تعهد، پاک دستی و تقوی، دانش و درایت، روحیه جهادی، خدمت صادقانه به مردم با انگیزه الهی، خصالی است که از آن دو شهید بزرگوار، اسطوره هایی ماندگار ترسیم می کند و همواره می تواند الهام بخش خدمت گزاران این مرز و بوم باشد.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، چهارم شهریور، روز کارمند و هفته دولت را به همه کارکنان و دولتمردان خدوم به ویژه همکاران گرامی و تلاشگرم در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریک و تهنیت می گویم و توفیق روزافزون رئیس جمهوری محترم جناب آقای دکتر حسن روحانی و موفقیت و سلامت تمام خادمان خانواده شریف دولت جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 473

به "پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید