کمرئی: اختلال در کلاس مجازی، استرس دانش آموزان را افزایش می دهد

به گزارش فیس راز، تهران (پانا) - برنامه روزنه با موضوع معیارهای مهم جهانی در آموزش مجازی و دسترسی بچه ها به کامپیوتر و وسایل ارتباطی، در ارتباط تلفنی با سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس و معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از شبکه رادیویی گفت وگو روی آنتن رفت.

کمرئی: اختلال در کلاس مجازی، استرس دانش آموزان را افزایش می دهد

علیرضا کمرئی در مصاحبه تلفنی با برنامه روزنه گفت: ما برای افزایش بهره وری از راهکارهای ارتباطی و مجازی نوین در بستر آموزش باید اطلاعات کاملی از این فضا داشته باشیم.

وی با اشاره به این که دانش آموز باید برای بهره گیری از آموزش مجازی آگاهی های لازم را داشته باشد، اسم کرد: یادگیرنده همواره باید برای یادگیری کوشش کند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اضافه نمود: دانش آموز باید حضور مستمر و موثر در دوره های مجازی را جدی بگیرد و این کلاس ها را معادل مسئولیت پذیری و انجام تکالیف بداند.

وی با اشاره به این که یادگیری های درس قبلی پایه آموزش های آینده هستند، اسم کرد: معلمان در آموزش مجازی فرآیند یادگیری دانش آموز را نمی توانند به طور کامل و دقیق ارزیابی نمایند، بر همین اساس ممکن است بعضی دانش آموزان به علت انباشت مطالبی که یاد نگرفته اند در خاتمه سال با اُفت تحصیلی روبرو شوند.

کمرئی با بیان این که دانش آموز باید مدتی قبل از آغاز کلاس آنلاین تجهیزات و اتصال به اینترنت را آنالیز کند، توضیح داد: وجود اختلال در برقراری ارتباط مجازی می تواند مقدار استرس دانش آموز سر جلسه کلاس را افزایش دهد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس در رادیو گفت وگو تاکید نمود: دانش آموز باید در طول دوره مجازی به طور 100 درصد توجه خود را به مطالب آموزشی معطوف کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1910

به "کمرئی: اختلال در کلاس مجازی، استرس دانش آموزان را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمرئی: اختلال در کلاس مجازی، استرس دانش آموزان را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید