استیلی: برای هماهنگی احتیاج به زمان داریم، برای تمرین در زمین گلف، پول دادیم

به گزارش فیس راز، مدیر تیم ملی فوتبال با اشاره به مدت زمان کوتاه اردوهای این تیم گفت: تقریبا سه هفته است که با هم هستیم. به یک ماه هم نرسیده است که بچه ها با هم جور گردیده اند و احتیاج به زمان دارند. مربیان و کادر فنی نیز احتیاج به زمان دارند تا هماهنگی های لازم را داشته باشند،

استیلی: برای هماهنگی احتیاج به زمان داریم، برای تمرین در زمین گلف، پول دادیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کمیته ملی المپیک، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید در پاسخ به این سوال که امروز در زمین گلف تمرین تیم ملی امید پیگیری می گردد و چه شد که امروز این جا تمرین می کنید؟ گفت: صبح امروز آمدیم، گشتیم و این منطقه را پیدا کردیم. با این که باید هزینه را پرداخت کنیم اما گفتیم اشکالی ندارد، بچه ها در یک جای خوبی تمرین نمایند. فاصله بازی ما یک روز است. امروز بچه ها باید یک مقدار ریکاوری انجام دهند فردا (جمعه) بازی می کنیم، خیلی دشوار است یک روز در میان بازی است.

او در ادامه صحبت هایش، گفت: بازی نیمه دوم مقابل عربستان خوب بودیم. اگر یک مقدار بازی تدارکاتی بیش تر انجام دهیم، شرایط بچه ها بهتر می گردد. هدف ما هدف المپیکی است. ان شاءالله این بازی ها مقدمه بازی هایی باشد که بتوانند به المپیک صعود نمایند.

استیلی در ادامه صحبت های خود گفت: ما یک برنامه ریزی طولانی می خواهیم، همان طور که عربستان برنامه ریزی می نماید. پنج تا شش ماه در اردو بودند، اما ما تقریبا سه هفته است که با هم هستیم. به یک ماه هم نرسیده است که بچه ها با هم جور گردیده اند، احتیاج به زمان دارند. مربیان و کادر فنی نیز احتیاج به زمان دارند، هماهنگی های لازم را داشته باشند، هم بازیکنان تفکرات مربی را بشناسند و هم مربی بازیکن را بشناسد و امیدوارم که در جاکارتا در بازی های آسیایی موفق باشیم. در گروه ما همه یک امتیازی هستند و ان شاءالله بازی فردا با کره شمالی نتیجه بگیریم.

مدیر تیم ملی امید در ادامه صحبت های خود عنوان نمود: دیروز در استادیوم بودیم، کادر فنی بازی را بررسی می نماید، بازی دشواری است و ان شاءالله بتوانیم از آن بازی سربلند بیرون بیاییم.

استیلی در پاسخ به این سوال که فرا در ترکیب ثابت تیم ملی احتمال جابه جایی وجود دارد؟ گفت: این را سرمربیان تیم و کادر فنی باید اعلام نمایند، شرایط بچه ها را می بینند، چون فاصله بازی خیلی کم است و از همه بازیکنان به نحو احسن استفاده می کنیم. کرانچار در این مورد تصمیم می گیرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.

منبع: isna.ir
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 23

به "استیلی: برای هماهنگی احتیاج به زمان داریم، برای تمرین در زمین گلف، پول دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: برای هماهنگی احتیاج به زمان داریم، برای تمرین در زمین گلف، پول دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید