اسماعیل پور: در مرحله حذفی جای اشتباه وجود ندارد، نمایندگان تایلند و ژاپن حریفان اصلی ما هستند

به گزارش فیس راز، ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان ابراز امیدواری کرد بازیکنان این تیم کوشش ویژه ای را در مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا انجام دهند و در نهایت به مقام قهرمانی مسابقات دست یابند.

اسماعیل پور: در مرحله حذفی جای اشتباه وجود ندارد، نمایندگان تایلند و ژاپن حریفان اصلی ما هستند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

احمد اسماعیل پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، در خصوص فزونی 3 بر 2 تیم گیتی پسند ایران مقابل شرایکر اوزاکای ژاپن و صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات، گفت: بازی خوبی با نماینده ژاپن داشتیم. همان طور که می دانید هر دو تیم از گروه صعود نموده بودیم و فقط برای سرگروهی بازی می کردیم. به نظرم این مسئله بازی را برای تیم ژاپنی راحت تر نموده بود. بازی برای ما سخت شد، اما خوشبختانه توانستیم کار را کنترل کنیم و نتیجه دلخواه مان را بگیریم.

وی در ادامه درباره اینکه به احتمال فراوان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آسیایی به مصاف تیم بانک بیروت لبنان خواهند رفت، توضیح داد: بازی سختی خواهد بود، چون حریف مان تیم قدرتی و خوبی است. شکستی هم که تیم بیروت در بازی اول مقابل نماینده تایلند خورد، روی اتفاقات بود. امیدوارم بچه ها کوشش ویژه ای نمایند و نتیجه لازم را کسب کنیم. در مرحله حذفی کار سخت است و دیگر جای اشتباه نیست. ما برای قهرمانی به این مسابقات آمده ایم و مرحله به مرحله پیش می رویم. مطمئناً کار سختی داریم، اما کوشش خود را برای رسیدن به هدف مان خواهیم کرد.

ملی پوش تیم گیتی پسند درباره سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا و اینکه چه تیم هایی را رقیب خود برای کسب مقام قهرمانی می داند، گفت: در جام باشگاه ها تمام تیم ها از بازیکنان خارجی استفاده می نمایند و همین سطح مسابقات را بالا می برد. مهم ترین حریف ما نمایندگان تایلند و ژاپن هستند اما ما به هیچ تیمی کار نداریم. ما ایران هستیم و سایر تیم ها روی ما حساب ویژه ای باز می نمایند و ما هم امیدواریم با جام به کشور بازگردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 666

به "اسماعیل پور: در مرحله حذفی جای اشتباه وجود ندارد، نمایندگان تایلند و ژاپن حریفان اصلی ما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل پور: در مرحله حذفی جای اشتباه وجود ندارد، نمایندگان تایلند و ژاپن حریفان اصلی ما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید