اعطای نشان حد مجاز آلایندگی به محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی

به گزارش فیس راز، حد مجاز آلاینده های محصولات کشاورزی چهار پرونده در جلسه کمیته آنالیز و اعطای پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده های آذربایجان شرقی مورد آنالیز نهاده شد.

اعطای نشان حد مجاز آلایندگی به محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی

برای سفری دلچسب با قیمت تورهای باکو نوروز 99 همراه شوید و شهر زیبای باکو را ملاقات کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوی و مسافرتی دل انگیز را سپری کنید.

به گزارش خبرنگارحد مجاز آلاینده های محصولات کشاورزی چهار پرونده در جلسه کمیته آنالیز و اعطای پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده های آذربایجان شرقی مورد آنالیز نهاده شد.

فرشی حق رو مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی در مورد مراحل آنالیز پرونده ها گفت: این پرونده ها مراحل مختلف کنترل و کنترل کیفی دارند که از طرف سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، سازمان نظام مهندسی و اداره کل محیط زیست آنالیز می شوند و جهت آنالیز تکمیلی و جمع بندی نهایی به جلسه کمیته آنالیز و اعطای پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی استان ارسال می شوند.

او اضافه کرد: پس از انجام آزمایشات مختلف روی محصول تقاضا شده، اگر میزان آلاینده های آن محصول در حد مجاز بوده و با استاندار های ملی مطابقت داشته باشد، به آن محصول کشاورزی پروانه کاربرد و نشان حد مجاز آلاینده ها اعطا می گردد.

فرشی حق رو گفت: مدت اعتبار این پروانه سه سال است و در طول این مدت، بعد از اخذ پروانه حداقل سالی یک بار توسط شرکت بازرسی نمونه برداری و بازرسی های لازم انجام می گردد و گزارشات مربوطه به سازمان جهادکشاورزی ارسال می گردد.

او اضافه کرد : همچنین مدیر کنترل کیفیت سالی دوبار گزارشات را به سازمان جهادکشاورزی و اداره کل استاندارد ارسال می نماید.

مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد در صورت سوق یافتن فراوری کنندگان به این موضوع در آینده ای نه چندان دور شاهد فراوری محصولات کشاورزی ارگانیک و سالم در جامعه باشیم.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 767

به "اعطای نشان حد مجاز آلایندگی به محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان حد مجاز آلایندگی به محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید