اقتصاد چین سرعت رشد و رونق خود را حفظ خواهد نمود

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: نخست وزیر چین تاکید نمود، اقتصاد این کشور قادر خواهد بود تا سرعت رشد و رونق خود را طی سال های آینده نیز حفظ کند.

اقتصاد چین سرعت رشد و رونق خود را حفظ خواهد نمود

با مجری مستقیم تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ لی کی کیانگ نخست وزیر چین روز گذشته توضیح داد، چین دومین اقتصاد بزرگ دنیا در جهت اجرای اصلاحات جامع و ساختاری واقع شده است و می تواند طی سال های آینده نیز سرعت رشد و رونق اقتصادی خود را حفظ کند.

بر اساس این گزارش وی در جمع تجار و بازرگانان چینی و خارجی اضافه کرد، دولت چین اصلاحات بیشتری را در زمینه بازارهای اقتصادی و صنعت و سایر بخش ها اجرا خواهد نمود.وی گفت، چین طی سال های آینده سرعت متوسط تا زیاد رشد اقتصادی را حفظ می نماید و در عین حال به اجرای اصلاحات ساختاری جامع نیز ادامه می دهد.

دولت چین میخواهد سال جاری به رشد اقتصادی 7، 5 درصدی دست یابد که این رقم پایین ترین میزان در 23 سال گذشته به شمار می رود. کاهش تقاضای دنیای تاثیر منفی زیادی بر صادرات چین داشته است.

اظهارات نخست وزیر چین در حالی است که رهبران ارشد این کشور قصد دارند در نشست 9 تا 12 نوامبر خود در مورد اصلاحات ساختاری رایزنی و مذاکره نمایند.این سومین نشست کمیته مرکزی حزب کمونیست چین از زمان تغییر رهبری سیاسی این کشور در سال گذشته به شمار می رود.

هنوز جزییات بیشتری در مورد اصلاحات مورد نظر رهبران سیاسی چین منتشر نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 435

به "اقتصاد چین سرعت رشد و رونق خود را حفظ خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد چین سرعت رشد و رونق خود را حفظ خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید