امیدوارم در پایان نیم فصل دوم لیگ فوتسال قهرمان شویم

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا در آستانه نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر گفت: مسابقات امسال از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و تیم ها با اختلاف بسیار ناچیزی در جدول رده بندی قرار گرفته اند. این مساله حاکی از آن است که تیم ها با تمام قوا در این میدان حاضر شده اند و بعضا با تفاضل گل جایگاهشان در جدول مشخص شده است.

امیدوارم در پایان نیم فصل دوم لیگ فوتسال قهرمان شویم

وی اضافه کرد: با توجه به پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ، شناختمان از تمامی تیم ها کافی است و با پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده و برگزاری اردوی آماده سازی 5 جلسه تمرین سنگین طی 3 روز در مجموعه غدیر، اکنون با شرایط ایده آل راهی اهواز می شویم تا در نخستین دیدار از دور برگشت مقابل ملی حفاری، توانایی های خود را به رخ حریفان بکشیم.

اردلان با اشاره به مصدومیت فرشته کریمی گفت: کریمی اکنون دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد و احتمالا طی دو ماه آینده می تواند در میادین حضور داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا در انتها خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همدلی هر چه بیشتر، اتحاد تیمی و پیگیری تمرینات فشرده در نیم فصل دوم نیز همچنان در صدر جدول رده بندی باشیم و در پایان رقابتهای لیگ قهرمانیمان را جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 672

به "امیدوارم در پایان نیم فصل دوم لیگ فوتسال قهرمان شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم در پایان نیم فصل دوم لیگ فوتسال قهرمان شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید