هیات مدیره استقلال به فکر تامین منابع برای استراماچونی باشد

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران، خاتمه و پس از طی روندی سخت، استقلالی ها بدهی های خارجی خود را پرداخت نموده تا پرونده های باز آنها در کمیته انضباطی فیفا بسته و پنجره های آنها باز گردد. افشین حاجی پور مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در این باره تاکید می نماید که هیات مدیره از هم اکنون به فکر تامین منابع جدید اقتصادی برای بدهی های پیش رو از جمله بدهی به آندره استراماچونی باشد.

هیات مدیره استقلال به فکر تامین منابع برای استراماچونی باشد

حاجی پور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: پنجره استقلال اصلاً نباید بسته می شد که حالا به خاطر بازشدن آن جشن بگیریم. اگر آنهایی که در این باشگاه مسئولیت داشتند به موقع مبالغ را پرداخت می کردند هم هزینه های کمتری برای باشگاه ایجاد می شد و هم اصلاً پنجره ای بسته نمی شد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد شروع این تیم در لیگ برتر گفت: پیروزی و کسب 3 امتیاز شیرین و خوشایند است و قطعاً این پیروزی هم با هر نتیجه ای که به دست آمده باشد برای آبی ها خوشایند است. این بازی از هفته اول لیگ بوده و معمولاً تیم ها هرچه در لیگ پیش بروند بهتر می شوند. از استقلال هم همین انتظار می رود که هفته به هفته بهتر گردد.

افشین حاجی پور (نفر دوم از سمت راست) با لباس استقلال در کنار محمد نوازی، علیرضا اکبرپور و علی لطیفی

حاجی پور تاکید نمود: استقلال در این فصل فقط نباید مدعی قهرمانی باشد و باید فصل را با قهرمانی تمام کند. نایب قهرمانی، دومی و سومی دیگر طرفداران را قانع نمی کند و فکری و دستیارانش باید این اتفاق را در سرانجام فصل رقم بزنند.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: استقلال تیمی پر مهره در این فصل است و به لحاظ داشتن بازیکنان خوب حرف اول را می زند. شاید هر مربی ای آرزوی داشتن چنین تیمی را داشته باشد و اگر مسائل داخلی در این فصل آبی ها را اذیت نکند، تیم های دیگر نمی توانند رقیبی جدی برای این تیم باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1409

به "هیات مدیره استقلال به فکر تامین منابع برای استراماچونی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات مدیره استقلال به فکر تامین منابع برای استراماچونی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید