بزرگ ترین مرکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما در پیام راه اندازی می شود

به گزارش فیس راز، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: بزرگ ترین مرکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما (MRO) در این منطقه راه اندازی می شود.

بزرگ ترین مرکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما در پیام راه اندازی می شود

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، نادر ثناگو مطلق در جریان بازدید مدیرعامل گروه صنعتی مپنا از این منطقه با اشاره به ظرفیت های منطقه درزمینهٔ تعمیر هواپیما ها عنوان کرد: با توجه به قابلیت های ویژه مپنا (شرکت تولیدی، صنعتی و بازرگانی بین المللی) در بخش تعمیر موتور هواپیما، مجوز و سابقه هایی که در این زمینه دارد، با سرمایه گذاری مشترک، بزرگ ترین مرکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما (MRO) در پیام راه اندازی می شود.

وی افزود: تولید مایحتاج الکترونیکی از جمله باتری و انجام فعالیت های بین المللی در منطقه از دیگر برنامه هایی است که در طرح همکاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با شرکت مپنا خواهد بود.

ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش تولید برق در منطقه اشاره کرد و گفت: همچنین در زمینهٔ تولید برق با هدف مرتفع ساختن مشکل سرمایه گذارانی که نیاز به برق بیشتری برای توسعه فعالیت هایشان دارند از طریق شرکت مپنا اقدام خواهد شد.

مپنا آماده سرمایه گذاری در حوزه صنعت ای. سی. تی است

وی ادامه داد: مجموعه مپنا به عنوان بزرگ ترین شرکت در کشور درزمینهٔ داخلی و بین المللی و در بخش های متنوع از جمله تولید برق، خدمات پشتیبانی نیروگاه، صنعت هوانوردی و تعمیرات موتور هواپیما پشتوانه و فعالیت های خوبی دارد.

ثناگو مطلق افزود: همچنین با توجه به فعالیت های مناسب مپنا در بخش آی. سی. تی، این شرکت آماده سرمایه گذاری در این بخش و تولید سخت افزاری و نرم افزار های وابسته به آن، در منطقه ویژه اقتصادی است.

وی ادامه داد: با توجه به همراهی و همکاری پیام به عنوان منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاهی در 2 زمینه هوانوردی و مسائل اقتصادی، مذاکراتی اجرا شده که طی هفته های آینده منجر به تفاهم نامه مشترک می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1207

به "بزرگ ترین مرکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما در پیام راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین مرکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما در پیام راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید