توزیع سرانه یک میلیون تومانی اضافه کار و رفاهیات به کارمندان زنجانی

به گزارش فیس راز، خبرنگاران/زنجان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: سرانه یک میلیون تومان اضافه کاری، رفاهی و ماموریت در بین دستگاه ها توزیع شده است.

توزیع سرانه یک میلیون تومانی اضافه کار و رفاهیات به کارمندان زنجانی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

شهرام میرزایی شامگاه دیروز (17 اسفندماه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان، اظهار کرد: بدهی بند و در استان صفر شده و سرانه یک میلیون تومان اضافه کاری، رفاهی و ماموریت در بین دستگاه ها توزیع شده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات با عناوین مختلف از قبیل پاداش، اضافه کاری، رفاهیات و ... 1.25 درصد بیشتر از دوازده ماهه به عبارتی برای 13.5 ماه وصول شده است و به زودی توزیع شده و در اختیار افراد قرار می گیرد.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه بعضی دستگاه ها علی رغم دریافت بودجه مربوط به هزینه ها، به دستگاه های خدمات رسانی از قبیل آب، برق، گاز، مخابرات و ... بدهکار هستند که انتظار می رود پیش از خاتمه سال این مهم را پرداخت نمایند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، در رابطه با فروش اموال، توضیح داد: مولدسازی مشمول ساختمان ها و تجهیزات حتی تجهیزات فرسوده است که سال جاری در استان زنجان فقط املاک مازاد به فروش رفته گذاشته شده و بخشی از آن به صورت اعتبارات عمرانی به خود دستگاه ها برگشته است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار کرد: مولدسازی اموال مازاد برای یک سال ابلاغ شده بود ولی در استان، این مسئله به صورت طرح دو ساله در نظر گرفته و برنامه ریزی شده و منابع آن صرف اعتبارات هزینه ای و عمرانی شده است.

سید ابوالفضل عباسچیان ادامه داد: درآمدهای عمومی استان در یازده ماهه سال جاری 21 هزار و 766 میلیارد ریال پیش بینی شده بود که 22 هزار و 508 میلیارد ریال و به عبارتی 3.5 درصد بیشتر وصول شده و میزان وصولی سال جاری نسبت به سال قبل 47 درصد بیشتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1633

به "توزیع سرانه یک میلیون تومانی اضافه کار و رفاهیات به کارمندان زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع سرانه یک میلیون تومانی اضافه کار و رفاهیات به کارمندان زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید