خبرنگاران 40دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان کرمانشاه تاسیس می گردد

به گزارش فیس راز، کرمانشاه - خبرنگاران- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به ایجاد 40 دفتر پیشخوان جدید در استان کرمانشاه، گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی هم می توانند تا سرانجام شهریور سال جاری، درخواست تمدید پروانه خود را به کارگروه ارسال نمایند.

خبرنگاران 40دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان کرمانشاه تاسیس می گردد

شهریار بهنیا روز پنجشنبه در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اشاره به ایجاد دفاتر پیشخوان جدید و مهلت تمدید دارندگان پروانه دفاتر تا خاتمه شهریورماه امسال، اضافه کرد: تمدید این مهلت زمانی، به منظور یاری به حفظ اشتغال دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی است.

وی توضیح داد: باتوجه به برون سپاری خدمات بعضی از دستگاه های دولتی و خصوصی و افزایش مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان، رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش ضروری و رعایت دستورالعمل های ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان برای حفظ سلامتی کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و مراجعه نمایندگان به این دفاتر لازم است.

بهنیا با اشاره به طولانی تر شدن فرآیند بعضی از خدمات دولتی و افزایش تردد مکرر مردم به دفاتر پیشخوان، اضافه کرد: برای دریافت خدمات به وسیله دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دستگاه های اجرایی با هماهنگی کارگروه اقدام نمایند تا با توجه به شرایط کرونایی در مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برنامه ریزی و مدیریت لازم انجام گردد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در ادامه گفت: هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی و کارگروه دفاتر پیشخوان می تواند از ازدحام مراجعه نمایندگان در دفاتر جلوگیری و آن را به راحتی مدیریت کند.

براساس این گزارش، جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به صورت ویدئوکنفرانسی به ریاست شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه و جواد هوشمند رییس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان و دیگر اعضای کارگروه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه برگزار گردید.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 2 هزار و 595 روستا و 34 شهر دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1229

به "خبرنگاران 40دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان کرمانشاه تاسیس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 40دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان کرمانشاه تاسیس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید