دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه ایلام در سال 1399 بازسازی شد خبرنگاران

به گزارش فیس راز، معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: در سال 1399 اقدام به بازسازی دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه کردیم و قرار است در تابستان 1400 یکی دیگر از خوابگاه های دانشگاه که دخترانه است را بازسازی و نوسازی کنیم.

دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه ایلام در سال 1399 بازسازی شد خبرنگاران

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی صیدی، معاون دانشجویی دانشگاه ایلام در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه ایلام دارای 9 خوابگاه دانشجویی شامل 4 خوابگاه دخترانه و 5 خوابگاه پسرانه است.

صیدی با بیان اینکه خوابگاه های دانشگاه ایلام در مجموع از ظرفیت اسکان 4000 نفر برخوردارند، اضافه کرد: در سال 1399 اقدام به بازسازی دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه کردیم و قرار است در تابستان 1400 یکی دیگر از خوابگاه های دانشگاه که دخترانه است را بازسازی و نوسازی کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام اظهار کرد: بازسازی خوابگاه های دانشجویی از محل یاری های صندوق رفاه انجام شده و در کل تا به الان 4 خوابگاه بازسازی و نوسازی شدند و مابقی خوابگاه ها نیز به مرور بازسازی می شوند.

وی در مورد شرایط اسکان دانشجویان در ایام نوروز، اظهار کرد: با اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت حضوری دانشگاه محدود شده، اما در صورتی که دانشجویان تحصیلات تکمیلی پروژه ای و تحقیقاتی با تایید استاد مربوطه احتیاج به اسکان در خوابگاه ها داشته باشند، در ایام نوروز و بعد از تعطیلات، می توانند در مهمانسرا های دانشگاه اسکان داشته باشند و از این بابت مانعی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1613

به "دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه ایلام در سال 1399 بازسازی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه ایلام در سال 1399 بازسازی شد خبرنگاران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه ایلام در سال 1399 بازسازی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید