تورهای چین: روزنامه آمریکایی: کوشش های کورکورانه آمریکا علیه چین کمکی به بایدن نمی کند

به گزارش فیس راز، روزنامه برجسته آمریکایی از کوشش کورکورانه آمریکا برای غلبه بر چین انتقاد و تاکید نمود که این کار کمکی به تقویت توان رقابتی ایالات متحده نخواهد کرد.

تورهای چین: روزنامه آمریکایی: کوشش های کورکورانه آمریکا علیه چین کمکی به بایدن نمی کند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در سال 2021، بیش از 30 سازمان غیردولتی در سراسر ایالات متحده با انتشار یک نامه سرگشاده از رهبران کنگره خواستند لایحه ای را برای در پیش گرفتن یک رویکرد مسئولانه در قبال تنش های میان چین و ایالات متحده تنظیم نمایند. این سازمان ها و اندیشکده های صلح، محیط زیست و زنان از اعضای کنگره خواستند که اندیشه بازی مجموع صفر را کنار بگذارند و یک رویکرد سیاسی فعالانه و مبتنی بر همکاری بیشتر با چین را در پیش بگیرند .

در مطلبی که روزنامه کپیتال هیل منتشر نموده آمده قانون تصویب شده در مجلس نمایندگان در اوایل فوریه حاوی یک لیست طولانی از طرح هایی است که درباره به اصطلاح مسئله چین هستند و هدف از آن نه تنها رقابت با چین در تحقیقات علمی، فناوری و زنجیره های تأمین است بلکه شامل یک مبارزه همه جانبه با چین در زمینه های ژئوپلیتیکی، امنیتی و ایدئولوژیک نیز می گردد .

در این مقاله آمده است که ریک لارسون، نماینده کنگره آمریکا به درستی می گوید: در یک مسابقه، اگر حریف در حال نزدیک شدن به شماست، باید به جای پشت پا زدن به او، خودتان سریع تر بدوید. در محیط سیاسی مسموم کنونی، مقاومت در برابر گرایش های ضد چین و اتخاذ اقدامات مثبت برای ارتقای همکاری چین و ایالات متحده به شجاعت و خرد احتیاج دارد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2129

به "تورهای چین: روزنامه آمریکایی: کوشش های کورکورانه آمریکا علیه چین کمکی به بایدن نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: روزنامه آمریکایی: کوشش های کورکورانه آمریکا علیه چین کمکی به بایدن نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید