طهرانچی: دانشگاه آزاد به جای فرصت مطالعاتی مأموریت مطالعاتی دارد

به گزارش فیس راز، رئیس دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه فرصت مطالعاتی را برای دانشجویان و اساتید تبدیل به مأموریت مطالعاتی نموده است که در این روش میزان یادگیری و نتیجه فعالیت های علم و فناوری برای تبدیل شدن به ثروت با سرعت بیشتری انجام می گردد.

طهرانچی: دانشگاه آزاد به جای فرصت مطالعاتی مأموریت مطالعاتی دارد

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه فرصت های مطالعاتی تبدیل به مأموریت مطالعاتی شده است، گفت: فرصت مطالعاتی واژه ای بود که به اعتقاد دانشگاه آزاد ایام آن گذشته است چرا که برای نظام آموزش عالی مأموریت محور آئین نامه جدیدی را در دانشگاه آزاد مصوب کردیم، به طوری که در آن فرصت مطالعاتی را به مأموریت مطالعاتی تغییر دادیم.

مأموریت مطالعاتی راستا حرکت را نشان می دهد

وی اضافه نمود: در مأموریت مطالعاتی برای دانشجویان و اساتید دانشگاهی راستا حرکت و هدف از مطالعات با موضوعات خاص معین شده و در یک زمان بندی از قبل معین شده انجام می گردد.

آئین نامه جدید مأموریت مطالعاتی به زودی ابلاغ می گردد

طهرانچی توضیح داد: تبدیل فرصت مطالعاتی به مأموریت مطالعاتی با توجه به آئین نامه جدیدی در این دانشگاه مصوب شده است به زودی ابلاغ خواهد شد.این در حالی است که ما معتقدیم با طرح شرایط مأموریت مطالعاتی می توانیم نه تنها به دستاوردهای علمی بیشتری دست پیدا کنیم بلکه سرعت رشد علم افزایش پیدا خواهد نمود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 748

به "طهرانچی: دانشگاه آزاد به جای فرصت مطالعاتی مأموریت مطالعاتی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهرانچی: دانشگاه آزاد به جای فرصت مطالعاتی مأموریت مطالعاتی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید