لشگری: خوشحالیم که تیم&zwnjهای دانشگاه آزاد به ورزش ملی ما یاری می&zwnjکنند، جوانگرایی در تیم&zwnjها ادامه می&zwnjیابد

به گزارش فیس راز، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه جوانگرایی در تیم های دانشگاه ادامه خواهد یافت، گفت: خوشحالیم که می توانیم به ورزش ملی یاری کنیم.

لشگری: خوشحالیم که تیم&zwnjهای دانشگاه آزاد به ورزش ملی ما یاری می&zwnjکنند، جوانگرایی در تیم&zwnjها ادامه می&zwnjیابد

به گزارش خبرنگاران، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در اردوی تدارکاتی تیم های کشتی فرنگی و آزاد این دانشگاه حضور یافت و با کادر فنی و اعضای این تیم ها ملاقات و گفت وگو کرد.

لشگری با اشاره به حضور تیم های کشتی فرنگی و آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور، این موفقیت را به آنها تبریک گفت.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشحالیم که ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی هم در اخلاق حرفه ای و هم در ورزش قهرمانی، زبانزد خاص و عام هستند و این خود پیروزی ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، از یک تیم حرفه ای کاری برخوردار است، ادامه داد: موفقیت تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف، در سایه همدلی و اتحاد و رعایت اصول حرفه ای گری به دست آمده است و امیدواریم این پیروزی ها با کسب مقام تیم های کشتی و فرنگی در مراحل نیمه نهایی و نهایی، پربارتر گردد.

طبق اعلام سازمان لیگ کشتی کشور، قرار است مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی، 25 آذر و مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور، 27 آذر در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1469

به "لشگری: خوشحالیم که تیم&zwnjهای دانشگاه آزاد به ورزش ملی ما یاری می&zwnjکنند، جوانگرایی در تیم&zwnjها ادامه می&zwnjیابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لشگری: خوشحالیم که تیم&zwnjهای دانشگاه آزاد به ورزش ملی ما یاری می&zwnjکنند، جوانگرایی در تیم&zwnjها ادامه می&zwnjیابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید