مجیدی سیستم دفاعی اش را تغییر نمی دهد، چه کسی جانشین مرادمند می گردد؟

به گزارش فیس راز، باوجود تغییر اجباری در نفرات خط دفاعی استقلال، سرمربی این تیم تصمیمی برای ایجاد تغییر در سیستم دفاعی تیمش ندارد.

مجیدی سیستم دفاعی اش را تغییر نمی دهد، چه کسی جانشین مرادمند می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور، امروز در سیرجان به مصاف گل گهر می رود و مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده می نماید که ناچار است به علت غیبت بعضی بازیکنانش تغییراتی اجباری در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند.

یکی از غایبان سرشناس و مهم استقلال در این بازی محمد حسین مرادمند مدافع میانی آنهاست؛ بازیکنی که در دو فصل گذشته یکی از ارکان ثابت خط دفاعی این تیم بوده است.

مرادمند که به علت سرماخوردگی از فهرست بازی مقابل گل گهر خط خورد و حتی کاروان این تیم را در سیرجان هم همراهی نکرد، یکی از اصلی ترین غایبان آبی پوشان در این ملاقات مهم است.

پیش بینی می گردد عارف آقاسی مدافعی که در جابجایی تابستانی از فولاد به استقلال پیوست، امروز جای مرادمند را در ترکیب اصلی آبی پوشان بگیرد.

باوجود این تغییر اجباری در ترکیب آبی پوشان، مجیدی به سیستم دفاعی تیمش دست نخواهد زد و همچنان با استفاده از 3 مدافع میانی تیمش را روانه میدان می نماید و پیستون های کناری این تیم هم بدون تغییر نسبت به گذشته از وریا غفوری و جعفر سلمانی تشکیل می گردد.

ملاقات استقلال و گل گهر از ساعت 16 امروز و در استادیوم اختصاصی گل گهر در سیرجان شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2184

به "مجیدی سیستم دفاعی اش را تغییر نمی دهد، چه کسی جانشین مرادمند می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی سیستم دفاعی اش را تغییر نمی دهد، چه کسی جانشین مرادمند می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید