موزه صنایع دستی اردبیل در اختیار هنرمندان و صنعتگران قرار می گیرد

به گزارش فیس راز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از رونق فراوری و کالای ملی و به منظور حمایت و عرضه فراوریات، موزه صنایع دستی اردبیل در اختیار هنرمندان و صنعتگران استان قرار می گیرد.

موزه صنایع دستی اردبیل در اختیار هنرمندان و صنعتگران قرار می گیرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی در جلسه هم اندیشی با گروهی از هنرمندان صنایع دستی با اعلام این خبر اعلام کرد: پیش ازاین هنرمندان صنایع دستی در حمام شیخ (موزه صنایع دستی) مستقر بوده و ورک شاپ هایی نیز برگزار می کردند.

او اضافه نمود: در نظر داریم در سال رونق فراوری باهدف حمایت از فراوریات، این موزه در اختیار هنرمندان قرار گیرد تا با استقرار در محل موزه، نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی، ورک شاپ های فراوری صنایع دستی و نمایش و فروش آثار اقدام نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل ادامه داد: علاوه بر این مرکز آموزشی صنایع دستی اردبیل واقع در سیدآباد نیز به هنرمندان واگذار می گردد.

او اضافه نمود: هنرمندان می توانند با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نسبت به تدارک و برگزاری دوره های هنری و آموزشی صنایع دستی اقدام نمایند.

فلاحی با تأکید به این که در کنار این دو برنامه، احداث نمایشگاه صنایع دستی نیز دنبال می گردد، اضافه نمود: همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی در شهرها و روستاها باهدف کیفیت بخشی به فراوریات در حال انجام است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 507

به "موزه صنایع دستی اردبیل در اختیار هنرمندان و صنعتگران قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه صنایع دستی اردبیل در اختیار هنرمندان و صنعتگران قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید