نرخ پرواز مشهد - نجف در اربعین یک میلیون و 350 هزار تومان تعیین شد

به گزارش فیس راز، دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: نرخ پرواز مشهد به نجف در ایام اربعین یک میلیون و 350 هزار تومان به صورت رفت و برگشت برای تمام ایرلاین ها معین شده است.

نرخ پرواز مشهد - نجف در اربعین یک میلیون و 350 هزار تومان تعیین شد

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: با توجه به مصوبه ای که مبنی بر معین نرخ بلیط رفت و برگشت پرواز مشهد به نجف در ایام اربعین به مبلغ یک میلیون و 350 هزار تومان از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شده؛ تخطی از این میزان جرم به حساب می آید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بلیط یکطرفه در جهت مشهد به نجف در ایام اربعین برای همه ایرلاین ها 810 هزار تومان معین شده که نباید بیشتر از آن فروخته شود.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی با بیان اینکه به طور معمول برخی از تخلفات در دوران پیک سفر به تعدادی از نقاط به وجود می آید که اربعین یکی از آنها است، گفت: افرادی که قیمت بالاتر از میزان گفته شده را از مشتریان دریافت کنند، متخلف بوده و مردم می توانند با مدارک و مستندات موضوع را پیگیری کنند.

فرقانی ادامه داد: البته باید دقت داشت که خرید حتما از مراکز مجاز صورت گرفته باشد چراکه در غیر اینصورت مرجع مربوطه قابلیت پیگیری نداشته و ممکن است افراد متضرر شوند. معمولا در برخی از زمان ها مانند اربعین و یا دهه پایانی صفر بازار سیاه هایی در جهتهای پرترافیک به وجود می آید که امسال سعی برای کنترل آنها بسیار جدی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 898

به "نرخ پرواز مشهد - نجف در اربعین یک میلیون و 350 هزار تومان تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ پرواز مشهد - نجف در اربعین یک میلیون و 350 هزار تومان تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید