وزیر نفت: 4 میلیارد دلار قرارداد نفتی با روسیه امضا شده است (تور روسیه)

به گزارش فیس راز، وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: توسعه میادین و خطوط انتقال صادرات گاز را در دستور کار داریم که در این خصوص با روسیه قراردادی در حدود 4 میلیارد دلار بسته شده است.

وزیر نفت: 4 میلیارد دلار قرارداد نفتی با روسیه امضا شده است (تور روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش برنا، جواد اوجی وزیر نفت در هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم نامه ای نزدیک به 40 میلیارد دلار با شرکت گاز پروم امضا نموده ایم که یکی از شرکت های بزرگ دنیاست؛ بعلاوه توسعه میادین و خطوط انتقال صادرات گاز را در دستور کار داریم که در این خصوص با روسیه قراردادی در حدود 4 میلیارد دلار بسته شده است.

اوجی اضافه نمود: با داشتن ذخایر نزدیک به 34 هزار میلیارد مترمکعب یا تریلیون مترمکعب، درست نبود که ال ان جی نداشته باشیم؛ خوشبختانه با تفاهم نامه و توافقاتی که با شرکت گاز پروم منعقد شده، همه این ها را در دستور کار داریم و با جدیت در دست پیگیری است.

وزیر نفت در مورد توسعه سرمایه گذاری خارجی گفت: امروز شرکت های بزرگ روسی اعم از شرکت zn وستوک و از همه مهم تر شرکت گاز پروم در کشور ما سرمایه گذاری می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2259

به "وزیر نفت: 4 میلیارد دلار قرارداد نفتی با روسیه امضا شده است (تور روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نفت: 4 میلیارد دلار قرارداد نفتی با روسیه امضا شده است (تور روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید