چین: تحریم ها حل و فصل بحران اوکراین را پیچیده خواهد نمود

به گزارش فیس راز، خبرنگاران: سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید نمود: بحران اوکراین تنها به وسیله سیاسی قابل حل و فصل است و تحریم ها تنها موجب تشدید اوضاع خواهد شد.

چین: تحریم ها حل و فصل بحران اوکراین را پیچیده خواهد نمود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، تاکید چین بر لزوم حل و فصل سیاسی بحران اوکراین در شرایطی است که دانیل فرید هماهنگ کننده برای امور سیاستی وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با رسانه های خبری لیتوانی تاکید نموده است که آمریکا از کشورهای مختلف خواسته است تا به تحریم ها علیه روسیه به خاطر اتفاقات اوکراین بپیوندند.

بر اساس این گزارش سخنگوی وزارت خارجه چین در پاسخ مکتوب به سئوال ایتارتاس در مورد اظهارات این مقام آمریکایی اضافه نمود: بحران اوکراین به یک راه چاره سیاسی احتیاج دارد. در یک وضعیت واقعی تحریم ها مشکل را حل نمی کند و بر عکس تحریم ها موجب ایجاد مسائل جدیدی می گردد که به نفع هیچ یک از طرف ها نخواهد بود و منجر به حل و فصل بحران نمی گردد.

وی تاکید نمود: چین از همه طرف ها می خواهد تا آرامش خود را حفظ کنند و خویشتنداری نشان دهند و به پیشبرد مذاکرات صلح یاری کنند و به دنبال راه چاره سیاسی برای حل و فصل مسائل موجود باشند و از هر گونه اقدامی که موجب تشدید اوضاع و تنش می گردد خودداری کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 569

به "چین: تحریم ها حل و فصل بحران اوکراین را پیچیده خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: تحریم ها حل و فصل بحران اوکراین را پیچیده خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید