33 هزار نفر وام ودیعه مسکن گرفتند

به گزارش فیس راز، تهران (پانا) - بیش از 33 هزار نفر از متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا خاتمه روز 8 مهرماه پیروز به دریافت این وام شدند.

33 هزار نفر وام ودیعه مسکن گرفتند

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری آریا، پروانه اصلانی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، در بیست وهفتمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای مالی کرونا گفت: از مجموع بیش از 400 هزار پرونده تایید شده، در سامانه پرداخت وام ودیعه مسکن، بیش از 138 هزار پرونده وارد فرایند انتخاب بانک عامل شده و 33 هزار و 566 مورد تسهیلات نیز مجموعا به ارزش 707 میلیارد تومان وام پرداخت شده است.

به گفته او، تا به امروز بیش از 3 هزار و 130 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن وارد فرایند پرداخت شده و پیش بینی می گردد این رقم تا 11 هزار میلیارد تومان نیز افزایش پیدا کند.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات نیازی به شرایط متعارف دریافت تسهیلات بانکی از جمله نداشتن چک برگشتی، اعتبارسنجی مشتری و نظایر آن ندارند.

بیست وهفتمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای مالی کرونا، روز چهارشنبه 9 مهرماه با حضور دکتر نهاوندیان، رئیس کارگروه، و تعدادی از نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان ها و اعضای کارگروه تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1264

به "33 هزار نفر وام ودیعه مسکن گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "33 هزار نفر وام ودیعه مسکن گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید