5 هزار نیروی گارد ملی در واشنگتن می مانند، احتمال حمله به کنگره

به گزارش فیس راز، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، آدام اسمیت رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا مدعی است شماری از هوداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور که به فرضیه توطئه باور دارند، ممکن است به دنبال اعمال خشونت مشابه آنچه باشند که در تاریخ 6 ژانویه (17 دی)، در حمله به کنگره رخ داد.

5 هزار نیروی گارد ملی در واشنگتن می مانند، احتمال حمله به کنگره

وی اضافه کرد: برای همین، حدود پنج هزار نیروی گارد ملی همچنان تا 12 ماه میلادی مارس (22 اسفند) در واشنگتن دی سی مستقر خواهند بود تا مانع از بالا دریافت خشونت ها از جانب افرادی باشند که مدعی هستند هنوز این احتمال وجود دارد که مراسم تحلیف ترامپ در 4 مارس (14 اسفند) برگزار گردد!

به گفته اسمیت، برخی از هوادارن ترامپ مدعی هستند که حدود 75 سال پیش، مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 4 مارس برگزار می شد؛ برای همین فکر می نمایند که شاید بتوانند در آن تاریخ بار دیگر به کنگره حمله نمایند.

در واقع، درخواست برای تمدید حضور گارد ملی در پایتخت، از سوی پلیس کنگره مطرح شده است حال آنکه پنتاگون نیز در حال همکاری با سازمان های انتظامی مربوطه است تا میزان نیروی لازم برای حضور در واشنگتن را معین کند.

این در حالی است که با اتمام فرایند استیضاح ترامپ و تبرئه او از اتهام تحریک مردم برای شورش، او بار دیگر در انظار عمومی ظاهر شده و زبان به انتقاد از مخالفانش از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه گگردده است.

همزمان، خبرها حاکی از اختلاف شدید در اردوگاه جمهوریخواهان از بابت تصمیم گیری درباره تداوم همکاری با ترامپ است.

لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوریخواه هشدار داده که عدم حمایت از ترامپ مانع از کسب اکثریت سنا در دور بعدی انتخابات خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1588

به "5 هزار نیروی گارد ملی در واشنگتن می مانند، احتمال حمله به کنگره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هزار نیروی گارد ملی در واشنگتن می مانند، احتمال حمله به کنگره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید