جزییات حساب پشتیبان دولت برای یارانه بگیران

به گزارش فیس راز، خبرنگاران : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماع با اشاره به ایجاد شبکه ملی اعتبار به منظور واریز یارانه، زودتر از موعد به حساب افراد یا به حساب پشتیبان آنها گفت: آنهایی که احساس می نمایند احتیاج به یک پشتیبان برای خرید 11 قلم از کالاهای اساسی دارند، قبل از موعد مقرر واریزی یارانه ها می توانند از این شبکه اعتباری پشتیبان استفاده نمایند.

جزییات حساب پشتیبان دولت برای یارانه بگیران

به گزارش ایسنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری و نیز تقدیر از آثار برتر علمی در حوزه ماموریت های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه ای تحت عنوان شبکه ملی اعتبار ایجاد شده است که بنا بر این شده به صورت نمونه در بعضی استان ها یارانه مردم را زودتر از موعد به حساب آنها یا حساب پشتیبان واریز کنیم.

وی با بیان اینکه آنهایی که احساس می نمایند احتیاج به یک پشتیبان برای خرید 11 قلم از کالاهای اساسی دارند، قبل از موعد مقرر واریزی یارانه ها می توانند از این شبکه اعتباری پشتیبان استفاده نمایند، شرح داد: اگر هم افراد تحت هر شرایطی تشخیص دادند احتیاج به پولشان دارند، احتیاج نیست از این طریق خرید نمایند و پول را برای کار دیگر می خواهند، در فرجه مقرر که یارانه ها به حساب همه مردم واریز می گردد، می توانند یارانه نقدی خود را بردارند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که این طرح در کدام استان ها اجرا شده است؟، عنوان نمود: در حال آزمایش است. بعدا نتایج آن اعلام می گردد. چند شهرستان را نمونه انجام داده ایم که موفقیت آمیز بوده است. مرحله استانی را انجام می دهیم و بعد از مرحله استانی، ارزیابی و تصمیم گیری خواهیم کرد. همکاران در حال آماده کردن زیر ساخت ها هستند.

مرتضوی بعلاوه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پیگیری جاماندگان تحت پوشش بهزیستی برای دریافت سهام عدالت، اضافه نمود: همه کسانی که حقوقی دارند قطعا می توانند به دستگاه های اجرایی مرتبط مراجعه و اگر خدایی ناخواسته جا مانده یا حقی از آنها تضییع شده باشد، حتما اعاده خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2271

به "جزییات حساب پشتیبان دولت برای یارانه بگیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات حساب پشتیبان دولت برای یارانه بگیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید