خبرنگاران سهمیه بیمه کارگران ساختمان در اردبیل به 24 هزار نفر افزایش یافت

به گزارش فیس راز، اردبیل- خبرنگاران- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: سهمیه بیمه کارگران صنعت ساختمان در استان اردبیل در سال 1396 حدود 6 هزار نفر بود که این رقم در چهار سال اخیر با چهار برابر افزایش به 24 هزار نفر رسید.

خبرنگاران سهمیه بیمه کارگران ساختمان در اردبیل به 24 هزار نفر افزایش یافت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

قاسم رحیمی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: در برنامه بیمه کارگران صنعت ساختمان در استان اردبیل هفت درصد از حق بیمه را خود کارگران بیمه شده پرداخت می نمایند و 20 درصد مابقی نیز از محل درآمد صدور پروانه ساختمانی تامین می گردد.

وی از پرداخت یک هزار و 150 میلیارد ریال تسهیلات یارانه دار برای 13 هزار کسب و کار آسیب دیده از کرونا پس از شیوع کووید.19 در استان اردبیل اطلاع داد و اضافه نمود: با پرداخت این تسهیلات این میزان شغل تثبیت و از وارد آمدن خسارت بیشتر به بخش اشتغال مردم جلوگیری شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای بیش از 30 برنامه با موضوع سلامت جامعه کار و کوشش به مناسبت هفته کارگر در این استان این برنامه ها از پنجم تا 11 اردیبهشت در واحدهای فراوریی و کارگری استان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگاران، استان اردبیل 111 هزار کارگر بیمه شده و 23 هزار و 500 کارفرمای ثبت شده و 90 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی متعلق به جامعه کار و فراوری و خدمات دارد.

28 درصد از شاغلان استان اردبیل در بخش صنعت، 32 درصد در بخش کشاورزی و 40 درصد نیز در بخش خدمات مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 1710

به "خبرنگاران سهمیه بیمه کارگران ساختمان در اردبیل به 24 هزار نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران سهمیه بیمه کارگران ساختمان در اردبیل به 24 هزار نفر افزایش یافت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهمیه بیمه کارگران ساختمان در اردبیل به 24 هزار نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید